Idén már 3,7 millió autót kellett visszahívnia a Teslának
A Tesla esetében a visszahívás nem jelent mindig szervizlátogatást, most is online frissítik majd a problémás szoftvert.
A Tesla esetében a visszahívás nem jelent mindig szervizlátogatást, most is online frissítik majd a problémás szoftvert.
Októberben már a harmadik egymást követő hónapban emelkedett a forgalomba helyezett új autók száma az Európai Unióban éves szinten. A magyar piac egyelőre ezzel ellentétesen mozog, és az egyik legrosszabbul teljesítő.
Milliónyi jármű kiszállításának fontos állomása az egyik legnagyobb autóterminál.
Alig több mint fél évtizede még 1,7 millió autó exporttöbblete volt Európának, de ez nagyon gyorsan változik.
Vasárnap estig ingyenesen látogatható az a fővárosi kiállítás, melyet a máshol eddig még nem nagyon látott legújabb futurisztikus AMG-n kívül számos különböző magyar tervezésű Mercedes fémjelez.
Követik a többi nagy autóipari céget, amelyeknek gyártási egységeik is voltak az országban, ahol nem csak az ellátás, de a kereslet is összeomlott mára.
A tajvani importőr dacol a tényekkel, és életben tartja az egyedi márkát.
Láthatóan teljes erejével mozgásba lendült az autóipar az elektromos átállás irányába, és ha a terveik szerint haladnak, 2030-ra az új autók fele már elektromos lesz.
Kétmilliárd eurós vegyesvállaltot alapítanának.
Az Euro 7-es norma adja majd meg a belső égésű motorok utolsó generációjának meghatározó paramétereit.
A Fiat például összesen egy darab autót adott el szeptemberben.
A németek lemaradtak, de kérdés, hogy a Nokia sorsára jutnak, vagy be tudják hozni a lemaradást.
Elektromos haszonjárműveket gyártanának Európában.
Leginkább a Ladákat gyártó AvtoVaz autóit vitték az orosz piacon, a második a Kia lett.
Piaci átalakulásra van szüksége az autóiparnak a túléléshez.
Izera néven gyártottak volna megfizethető áru villanyautókat, de a projekt lényegében sehol sem tart.
Tíz hónapja folyamatosan csökken a regisztrációk száma Európában.
Egyszerre küzdene megkettőzött erővel a klímaváltozás ellen, és támogatná az ennek levét ivó autóipart az Európai Unió. A mérgező gázok hamarabb mennek, a munkahelyek viszont maradnak, ha sikeresen teljesülnek az új célok.
Egy-egy mai autóban akár öt kilométernyi kábelezés fut, ami az ülésfűtéstől, az elektromos ablakemelőkig mindent összeköt. Az ukrajnai válság ezeknek a termékeknek a gyártásában is komoly változásokat generálhat.
A munkaerőhiány miatt a cégek maguktól kínálnak több pénzt a dolgozóknak.