Kínai szoftvercéggel áll össze az önvezetés miatt a Volkswagen
Kétmilliárd eurós vegyesvállaltot alapítanának.
Kétmilliárd eurós vegyesvállaltot alapítanának.
A Fiat például összesen egy darab autót adott el szeptemberben.
Elektromos haszonjárműveket gyártanának Európában.
Leginkább a Ladákat gyártó AvtoVaz autóit vitték az orosz piacon, a második a Kia lett.
Piaci átalakulásra van szüksége az autóiparnak a túléléshez.
Izera néven gyártottak volna megfizethető áru villanyautókat, de a projekt lényegében sehol sem tart.
Egyszerre küzdene megkettőzött erővel a klímaváltozás ellen, és támogatná az ennek levét ivó autóipart az Európai Unió. A mérgező gázok hamarabb mennek, a munkahelyek viszont maradnak, ha sikeresen teljesülnek az új célok.
Egy-egy mai autóban akár öt kilométernyi kábelezés fut, ami az ülésfűtéstől, az elektromos ablakemelőkig mindent összeköt. Az ukrajnai válság ezeknek a termékeknek a gyártásában is komoly változásokat generálhat.
A munkaerőhiány miatt a cégek maguktól kínálnak több pénzt a dolgozóknak.
Vannak helyek Európában, ahol nem feltétlenül járna gazdasági zsugorodással az orosz-ukrán háború elhúzódása, de Magyarország nagyon nem ilyen. Nemcsak az orosz energiától függünk túlzottan, de szorosan össze vagyunk gyógyulva a német gazdasággal is, amely még a koronavírust sem tudta kiheverni, és extra borúlátóan tekint a jövőbe.
A vártnál is jobban teljesít az üzletág.
A német vállalatcsoportnak mindig is fontos helyszíne volt Spanyolország, első sorban a Seat márka révén, ahol most hatalmas beruházásokat tervez.
Az értékesítési listák elejét a Tesla két újabb modellje uralja.
Európa legjobban fizetett autóipari vezetője lehet Carlos Tavares, ha a befektetők tiltakozása ellenére elfogadják a fizetési csomagját.
A vállalat januárig visszamenőleg már a megemelt összeget fizeti.