A Tesla központjában tárgyalt Varga Mihály
A tárcavezető a cég fremonti központjában járt.
Szigorúan titkosnak mondott találkozót tartottak Berlinben az Egyesült Államok nagykövetségén, hogy megelőzzék az autós vámháborút az USA és az Európai Unió között. Richard Grenell nagykövet fogadta a Mercedes, a BMW és a Volkswagen vezetőit. A Handelsblatt szerint a németek elégedetten hallgatták a nagykövet javaslatát. Ennyit a titokról.
Az autóipar meghatározó szereplői különbőző stratégiák mentén bútoroznak össze.
Egy trendi autóval vagy egy divatterepjáróval ma már nem lehet kitűnni a tömegből. Ehhez több kell – például kétszínű fényezés.
A kormányzat valószínűleg csütörtökön jelenti be, hogy kiveti a védővámot az európai acél- és alumíniumtermékekre, miután másnap lejár a határidő a már korábban bejelentett vámtarifa-emelés mentesítésére – értesült a The Wall Street Journal.
Az elektromos autókat gyakran éri a vád, hogy nem éppen esztétikusak. Ennél a kínai masinánál ez nem is kérdés.
Polók, Seatok és Ibizák is vannak köztük. Az ügyfelektől azt kérik, hogy a javításig ne használják hátul a középső ülést.
A keletiek nagy kedvence a Range Rover, persze eredetiben kicsit sokba kerül. Ezért szinte minden típusát háziasítják.
Természetesen a cél a lehető legalacsonyabb üzemanyag-felhasználás elérése.
Az már biztos, crossoverként folytatja a japán gyártó egyik legismertebb modellje, a ralis vonal vélhetően teljesen eltűnik.
A digitális platformok és a globális méretgazdaságosság mindent átalakít.
Július elsején hatalmas piknik lesz a nyugat-franciaországi l’Oise megyében. A várhatóan 10 ezer részvevőt egyetlen dolog köti össze: mindannyian Dacia-tulajdonosok. Van ok az ünneplésre.
Bumerángként ütött vissza a német autógyártók korosabb dízelautókra adott becserélési prémiuma, mivel csak fokozta a dízellel szembeni vásárlói aggodalmakat - állapítja meg a Duisburg-Essen egyetem autóipari kutatóintézete, a CAR-Center márciusi piaci elemzésében.
Évente nagyjából 90 millió autót gyártanak a világon. Egy egyszerű infografikán csodásan látszanak a számok, melyik ország, kontinens, hogyan szerepel ebben az ágazatban.
A miniszter szerint a legkorszerűbb technológiák magyarországi bevezetéséhez szükség van a hightech vállalatok szerepvállalására,.
Komoly munkaügyi konfliktus elé néz Németország: december 31-én járt le az IG Metall, tehát a fémipari szakszervezet és az ágazat munkaadóit tömörítő Gesamtmetall közötti munka- és bérügyi megállapodás.
Az autóipar elképesztő dinamikával pörög, a négykerekűek szépen lassan mindent elárasztanak.
Hogy miért? Persze, hogy egy kis trükközés miatt.
Az önvezető technológia nemcsak környezetkímélőbb, de sokkal biztonságosabb autózást hozhat el.
Újabb, 1200 négyzetméteres üzemcsarnokkal bővül a bőrbevonatú autóalkatrészeket gyártó bonyhádi Schäfer-Oesterle Kft. üzeme. A létesítmény alapkövét csütörtökön helyezték el.