Saját elektromos autót akar gyártani Törökország
A török autógyártás Erdogan elnök régi álma.
Rekordszintet ért el szeptemberben a dízelautókra adott árengedmény Németországban, mivel nő a valószínűsége annak, hogy kitiltják őket a belvárosokból. Emellett már szinte mindegyik autógyár kínál valamilyen "roncsprémiumot" a koros dízelautók kivonására a forgalomból, új autó vásárlása esetén - írja a Duisburg-Essen Egyetem CAR autóipari kutató intézetének havi rendes jelentése.
Wolf Gábor az Infinitinél lett regionális igazgató.
A várakozásoktól jelentősen elmaradt a júliusi külkereskedelmi többlet értéke, amit vélhetően az autógyárak nyári leállása és emiatt az ipar gyenge teljesítménye okozhatott – kommentálták az elemzők a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) pénteki külkereskedelmi adatait. A külkertöbblet három éve nem volt ilyen alacsony.
Építési engedélyt kapott Zalaegerszegen a kanadai-osztrák Magna Steyr autóipari beszállító, amely Szlovénia helyett így Magyarországon is felépítheti a tervezett fényezőüzemét – jelentette a szlovén közmédia.
Valaha a tolláért, ma leginkább a húsa és a bőre miatt tenyésztik a struccokat. Elsősorban Dél-Afrikában, ahol eredetileg háziasították a jószágot.
Három nemzedék, három nő, egy 33 éves exportigazgató egy 3 milliárd forintos éves forgalmú gépipari cégnél. Ahol a sikernek is három titka van: munka, hagyomány és női szemléletmód.
Kartellezés gyanújába került az öt vezető német autógyártó társaság, a Volkswagen (VW), az Audi, a Porsche, a BMW és a Daimler - jelentette a Der Spiegel.
Egy olyan szövetség, amely éppen a leginkább eladható autótípusoknál van legelöl.
Az MFB Invest lett a legnagyobb tulajdonosa annak az autóipari cégnek, amely szerszámgépeket gyárt majd a szektor számára. Feltűnik a vállalkozás, a mezőkövesdi Spinto Hungária mögött Lantos Csaba és Hernádi Zsolt is.
Március 9-én, a genfi autószalon nyitónapján írhatják alá azt a megállapodást, melynek értelmében a francia PSA csoport felvásárolja az amerikai General Motors európai cégét, az Opelt.
Az autóelektronikai és telekommunikációs berendezéseket gyártó amerikai Sanmina-SCI 2010 óta 7 milliárd forintot költött tatabányai gyárának fejlesztésére – közölte Hoffmann Károly vezérigazgató az üzem fennállásának 20. évfordulója alkalmából rendezett ünnepségen.
A környezetszennyezés elleni küzdelem jegyében tervezik betiltani a robbanómotoros autók gyártását és értékesítését.
Egyre több európai nagyváros tervezi kitiltani a gázolajos autókat, ami radikális változásokat hozhat. A gyártók utólagos környezetvédelmi szoftverfrissítésekkel és árkedvezményekkel próbálják tartani a frontot – írja a HVG hetilap.
Döbbenetes összegek szerepelnek a bevételi oldalon egy-egy sikeres járműtípus mellett.
A kincsesbányai Vákuum Hőkezelő Kft. 216 millió forintos projekt keretében Magyarországon elsőként telepített olyan többfunkciós hőkezelő berendezést, amellyel alacsonyan ötvözött acélokat kezelnek az autóipar számára.
A munkaerőhiány szépen megemelte a béreket a szlovák autóiparban.
A dízelbotrány még élénken él az autóvásárlók memóriájában, de nemcsak emiatt várható, hogy 2030-ra az új kisautók közül már egyik sem gázolajjal működik majd. Az autógyártók továbbra is milliárdokat fektetnek a technológiába, csak a Boschnál 50 ezer állás függ ettől.
Azt gondolnánk, erre a listára egyetlen autómárka sem kerül fel szívesen, ami részben így is van, másfelől viszont éppen egyes márkák generálják a gyors cserét.
A németeknek és a briteknek tett ígéretet az Opel új tulajdonosa, hogy nem zárnak be gyárakat. A magyarok még csak a kapcsolatfelvétel kezdeményezésénél tartanak.