Megnézték, mely autóknak van esélyük elérni a 400 ezer kilométeres futásteljesítményt
A tartósság az egyik legfontosabb szempont lehet autóválasztásnál.
A tartósság az egyik legfontosabb szempont lehet autóválasztásnál.
Volt olyan időszak Olaszországban, amikor tíz autóból négy Fiat volt.
A Trabit 1991 óta nem gyártják, ennek ellenére a kultikus autóból megint egyre több fut Németország útjain.
Megjelent az egyik legnagyobb hagyományú fogyasztói elégedettségi felmérés idei összesítése.
Globálisan már nincs fölényben a német márka, a Toyota viszi a prímet.
Azt vitték fel grafikusan, melyik országban, mely márka a leginkább keresett az interneten.
Az egész modern kori kultúra meghatározó eleme az autó. Az elektromos hajtás miatt most a hagyományos formák teljesen átalakulhatnak, jó esetben a négy kerék az egyetlen fix pont. A Párizsi Autószalonon azt is látni lehet, milyen, amikor szabad kezet kapnak az elvarázsolt dizájnerek.
Az Opelnél „úgy döntöttek”, nem vesznek részt az egy hónap múlva esedékes Párizsi Autószalonon.
Folyamatosan bővül a világ újautó-kibocsátása, amelynek két messze legnagyobb felvevője az USA és Kína.
Jól látszik az infografikán, az autók több mint fele 12 évesnél öregebb.
A kaliforniai elektromosautó-gyártó tartja azt a növekedési ütemet, amit eddig csak olyan techcégek tudtak megcsinálni, mint a Facebook vagy az Apple.
A digitális platformok és a globális méretgazdaságosság mindent átalakít.
Évente nagyjából 90 millió autót gyártanak a világon. Egy egyszerű infografikán csodásan látszanak a számok, melyik ország, kontinens, hogyan szerepel ebben az ágazatban.
Azért nem kell megijedni, ha valakinek felnőttként sem megy mind.
A technológiia márkák továbbra is toronymagasan vezetik a Forbes TOP 100-as listáját, amelyekben a világ legértékesebb cégeit szedték össze. A listába 11 autógyártó is bekerült.
Senki ne gondolja, hogy csak azon bizonyos Tiboroknak az élete mindene, hogy a közösségi médiában 800 ezer követője legyen.
Összeszedtünk 15 jelmondatot, amit nap mint nap hallhatunk a tévéreklámokban. De valóban megmaradnak ezek a suttogva elsóhajtott, vagy ropogósan kiejtett jelmondatok? És igen, az egyik legkönnyebb eleve kiesett: a "Das Auto", már nem nem lehet a pakliban, amióta a VW, a dízelbotrány óta ejtette.
Nagy mozgás van az autóiparban, mely márkák szerepelnek jól-rosszul a megbízhatósági összeállításokban. Csúcson vannak a dél-koreaiak, míg először fodult elő, hogy a japán márkák az iparági átlag alá kerültek. Az igazság az, hogy a legtöbb gyártónak az új szórakoztató/kommunikációs/navigációs-rendszerek jelentik a legnagyobb kihívást, míg a koreai márkák ezekkel nem küzdenek.
Egyszerű, de egészen látványos egy olyan fotósorozat, amelyben az autótörténet leghíresebb "nagyapái az unokáikkal" együtt szerepelnek.