szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A minimalista dizájn irányába indul el a japán cég.

Divatja van az autógyárak körében a jól megszokott emblémáik átalakításának. A jelenség oka az átállás az elektromos autók gyártására: a változást a logó módosításán keresztül is hangsúlyozzák a cégek.

A legutóbb a BMW új emblémáját mutatták be. Ez is szólt a legnagyobbat. A cégnél arra hivatkozva döntöttek a megszokott logó leváltása mellett, hogy ideje a fiatalabb generációhoz szólni. A Volkswagena KIA és az Alfa Romeo jelvénye is változott – igaz, ez utóbbié csak időlegesen.

A Nissan is beállt a sorba. Elsőként az új 370Z sportkocsin várható, hogy megjelenik az új logó, ami egyből két embléma megújulását jelenti: a márkáét és a típusét is. Ez utóbbi esetben visszatérnek a legendás Datsun 240Z-s típusjelölés tipográfiájához, ami 1970 és 1980 között volt látható ezeken a modelleken.

Az új logókat a hírek szerint már bejegyeztették néhány országban, de még nem egységesen minden piacon.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!