Itt az új Mercedes-Maybach S-osztály: földöntúli luxus és biturbó V12
Vádlimasszázs, elektromosan nyitható/csukható ajtók, aktív zajkioltás és 630 lóerő, hogy csak néhány érdekességet emeljünk ki.
Vádlimasszázs, elektromosan nyitható/csukható ajtók, aktív zajkioltás és 630 lóerő, hogy csak néhány érdekességet emeljünk ki.
Az újdonság messze 3 másodperc alatt gyorsul fel állóhelyzetből 100-as tempóra.
A fejlesztőknek sikerült még 180 lóerőt találniuk a divatterepjáró 4 literes biturbó V8-as motorjában.
A mintegy 135 millió forint értékű sportkocsit egy 730 lóerős biturbó V8-as erőforrás hajtja.
Érkezik a megoldás azoknak, akik még az M5 Competitiont is egy picit unalmasnak tartják.
A négykarikás német gyártó legfrissebb modellje egy 80-as évek végi versenyautónak állít emléket.
A már javában közúton tesztelt luxuslimuzin hivatalos leleplezésére a jövő héten kerülhet sor.
Az M8 Gran Coupé 4,4 literes biturbó V8-as motorja minden korábbinál erősebb lett.
Itt a megoldás arra az esetre, ha esetleg túl visszafogottnak találnánk a G-Klasse megjelenését.
A nyitható tetejű hófehér terepjáró mozgatásáról egy 630 lóerős biturbó V12-es motor gondoskodik.
Négy hengerrel, 2 liternyi lökettérfogattal és 100 kilogrammal szerényebb a brit luxusautó új változata.
Az olasz gyártó felfrissítette szabadidőautó kategóriás modelljét, melynek 510 lóerős biturbó V6-os hajtásához szerencsére nem nyúltak hozzá, nem tették politikailag korrektebbé. Egy SUV, ami szinte úgy megy, mint egy sportszedán.
A GPS-es mérés szerint a hatalmas divatterepjáró kevesebb mint 3,5 másodperc alatt ugrik fel 0-ról 100-as tempóra.
Ilyen az, amikor valaki teljesen értelmetlen módon rombolásba és pusztításba kezd.
Az 1750 lóerős SSC Tuatara közelmúltbeli sebességrekordját hétköznapi Michelin sportgumikon futották meg.
A Brabus Rocket 900 típusjelzésű újdonság 1 250 Nm-es nyomatékát elektronikusan kell korlátozni, hogy ne tegyen kárt a hajtásláncban.
Ezek a szupererős biturbó V8-as benzinmotorral szerelt új divatterepjárók garantáltan ritkán jönnek majd szembe az utakon.
Az 5 méternél hosszabb új Porsche alig több mint 3 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
A rekorder autó végsebességét eredetileg "csak" 480 km/h-ra tervezték, de aztán máshogy alakultak a dolgok.
Ezt a szuper erős V12-es motorral szerelt roadstert a menetszél miatt bukósisakban érdemes vezetni.