A BMW még magasabbra helyezi a lécet: jön az M5 CS
A bajor gyártónál a jelek szerint az M5 és az M5 Competition felett is van élet.
A bajor gyártónál a jelek szerint az M5 és az M5 Competition felett is van élet.
Itt a megoldás azoknak, akik a 639 lóerős alapteljesítményt túl kevésnek találják.
24 órával a BMW M5 bemutatását követően máris itt az egyik legkeményebb rivális, egyenesen Stuttgartból.
A vesék nagyobbak, a technika pedig frissebb lett, de a biturbó V8-as nem lett erősebb.
Ha egy ilyen divatterepjáró feltűnik a tükörben, vélhetően szinte mindenki azonnal lehúzódik előle.
A közel 1400 lóerős svéd különlegesség alig használt példányának alaposan megkérik az árát.
Az olasz Ferrari F40 német riválisának egy alig használt példánya tűnt fel a színen.
A hatalmas luxuslimuzin ABT által kezelésbe vett változata sportkocsikat megszégyenítően gyorsul.
Megérkezett a német gyártó nagyobb divatterepjárójának új sportos kivitele.
A ráncfelvarrt 5-ös sorozat non-plus-ultra kivitelének leleplezésére már nem kell sokat várnunk.
Ez az új családi autó alig 3,6 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100-as tempóra.
A csökkentett hasmagasságú olasz sportkocsi erősebb és gyorsabb lett.
Ebből a jelentősen 600 lóerő feletti luxuslimuzinból alig több mint tucatnyi példány készül.
Ekkora teljesítményhez a csúcsnyomatékot is jelentősen megemelték.
A kékvérű brit gyártó kézzel összeszerelt hatalmas erőforrásából nem készül több példány.
Nem kell messzire utaznunk ezért a 80-as évekbeli kőkemény olasz sportkocsiért, viszont nem árt, ha sok pénz van a bankszámlánkon.
Ezt a több mint két évtizedes múltra visszatekintő, igen ritka 911 Turbót eddig szinte alig használták.
Az újdonság árából akár öt Nissan GT-R Nismo sportkocsit is lehetne vásárolni.
Politikailag abszolút nem korrekt ez a bőven több mint 5 méter hosszú izmos divatterepjáró.
A BMW M8 alaposan felhergelt új változata álló helyzetből 100-ra alig 2,9 másodperc alatt lő ki.