Nincs messze az 1000 lóerőtől ez az új Mercedes G-osztály
A hatalmas teljesítmény mellé már-már kamionnyi nyomaték társul ebben a német luxusterepjáróban.
A hatalmas teljesítmény mellé már-már kamionnyi nyomaték társul ebben a német luxusterepjáróban.
Az újdonság 140 lóerővel erősebb, mint a kiindulási alap RS Q8 SUV.
A hatalmas és nem könnyű újdonság végsebessége meghaladja a 300 km/h-t.
Az új modellek gyorsulása csak messze 300 km/h felett ér véget.
Érkezőben a stuttgarti gyártó zászlóshajó modelljének legerősebb AMG kivitele.
A tavaly tavasszal leleplezett SF90 Stradale első példányait várhatóan csak az év végén vehetik át a megrendelők.
A 4-es kupé BMW legsportosabb változata 4 másodpercnél kevesebb idő alatt lő majd ki 0-ról 100-ra.
Ha egyedi fényezést is szeretnénk, az további 3 millió forintunkba kerül.
A bajor gyártó legnagyobb típusának új változatából mindössze néhány száz példány fog készülni.
A Hennessey Venom F5-öt már régóta ígérgetik, de ősszel végre tényleg elkészül.
A külső minimális mértékben változott, a motort viszont jelentősen erősebbé tették.
A Cayenne Turbo közel 1 000 lóerős példányát a német autópályán fogták vallatóra.
Az elképesztően erős V10-es motorral szerelt sportkocsi végsebessége 500 km/h.
Hatalmas hátsó szárnnyal és bőven 700 lóerő feletti teljesítménnyel érkezett meg a legújabb csillagos sportkocsi.
A kupé és a kabrió első szolidabb faceliftjére alig 3 évet kellett várnunk.
A Bentayga bőven 600 lóerő feletti Speed kivitele a továbbiakban nem lesz kapható nálunk.
Hangos sportkipufogóval és állítható futóművel támad a szupersportos családi autó.
A bajor gyártónál a jelek szerint az M5 és az M5 Competition felett is van élet.
Itt a megoldás azoknak, akik a 639 lóerős alapteljesítményt túl kevésnek találják.
24 órával a BMW M5 bemutatását követően máris itt az egyik legkeményebb rivális, egyenesen Stuttgartból.