Kémfotókon az Audi Maybachra adott válasza, a Horch luxusautó
A négykarikás német gyártó közel 9 évtized után támaszthatja fel a patinás luxusmárkát.
A négykarikás német gyártó közel 9 évtized után támaszthatja fel a patinás luxusmárkát.
A bajor márka legizgalmasabb és messze nem olcsó autói a koronavírus-járvány ellenére is igen jól fogynak.
Az olasz szupersportkocsival alig 2,6 másodperc alatt letudható a 0–100-as gyorsulás.
A jelenlegi szabályozás értelmében az új C-osztály sportmodellje akár zöld rendszámot is kaphat Magyarországon.
Az újdonság egy kőkemény versenyautó, de hamarosan egy hozzá hasonló közúti sportkocsival is előrukkol majd a gyártó.
A vevők nem zsákbamacskát vásárolnak, hanem egy előre alaposan letesztelt és beállított hiperautót.
Az alacsony tömeg és a nagy teljesítmény kombinációja izgalmas vezetési élménnyel kecsegtet.
A Nordschleife leggyorsabb sorozatgyártású autójának első példányát nemrégiben vette át egy arab vásárló.
Az új gazdára váró példány a második legrégibb Lotus Omega, ami eredetileg sajtóautó szerepkört töltött be.
Az egyelőre csak koncepcióként létező sportautót a tervek szerint egy Corvette-motor hajtja.
A brit márka még sosem készített olyan nagy végsebességű kétüléses sportkocsit, mint a most leleplezett Sabre.
Itt a megoldás azok számára, akik a Mercedes-AMG GLS 63-at eddig esetleg túl gyengének találták.
Az elképesztő menetdinamika zálóga az alacsony tömeg és az 1 800 lóerő feletti teljesítmény.
Lengyelországban találtak még néhány száz extra lóerőt a remek 4 literes biturbó V8-as motorban.
Vádlimasszázs, elektromosan nyitható/csukható ajtók, aktív zajkioltás és 630 lóerő, hogy csak néhány érdekességet emeljünk ki.
Az újdonság messze 3 másodperc alatt gyorsul fel állóhelyzetből 100-as tempóra.
A fejlesztőknek sikerült még 180 lóerőt találniuk a divatterepjáró 4 literes biturbó V8-as motorjában.
A mintegy 135 millió forint értékű sportkocsit egy 730 lóerős biturbó V8-as erőforrás hajtja.
Érkezik a megoldás azoknak, akik még az M5 Competitiont is egy picit unalmasnak tartják.
A négykarikás német gyártó legfrissebb modellje egy 80-as évek végi versenyautónak állít emléket.