Nem elírás, 2371 kilométerrel várja új gazdáját egy 30 éves Ferrari F40
Ezt az autót egyértelműen nem használati tárgyként, hanem befektetésként vásárolták meg.
Ezt az autót egyértelműen nem használati tárgyként, hanem befektetésként vásárolták meg.
A Koenigsegg Jeskónak nemcsak a hajtáslánca és a menetdinamikája, hanem a műszerfala is igen különleges.
A hatalmas teljesítmény mellé már-már kamionnyi nyomaték társul ebben a német luxusterepjáróban.
Az újdonság 140 lóerővel erősebb, mint a kiindulási alap RS Q8 SUV.
A hatalmas és nem könnyű újdonság végsebessége meghaladja a 300 km/h-t.
Az új modellek gyorsulása csak messze 300 km/h felett ér véget.
A 4-es kupé BMW legsportosabb változata 4 másodpercnél kevesebb idő alatt lő majd ki 0-ról 100-ra.
Ha egyedi fényezést is szeretnénk, az további 3 millió forintunkba kerül.
A bajor gyártó legnagyobb típusának új változatából mindössze néhány száz példány fog készülni.
A Hennessey Venom F5-öt már régóta ígérgetik, de ősszel végre tényleg elkészül.
A külső minimális mértékben változott, a motort viszont jelentősen erősebbé tették.
A Cayenne Turbo közel 1 000 lóerős példányát a német autópályán fogták vallatóra.
Az elképesztően erős V10-es motorral szerelt sportkocsi végsebessége 500 km/h.
Hatalmas hátsó szárnnyal és bőven 700 lóerő feletti teljesítménnyel érkezett meg a legújabb csillagos sportkocsi.
A kupé és a kabrió első szolidabb faceliftjére alig 3 évet kellett várnunk.
A Bentayga bőven 600 lóerő feletti Speed kivitele a továbbiakban nem lesz kapható nálunk.
Hangos sportkipufogóval és állítható futóművel támad a szupersportos családi autó.
A limitált szériás Vantage és DBS Superleggera első példányait a jövő év elején vehetik át a megrendelők.
Érkezőben a stuttgarti gyártó zászlóshajó modelljének legerősebb AMG kivitele.
A tavaly tavasszal leleplezett SF90 Stradale első példányait várhatóan csak az év végén vehetik át a megrendelők.