A kiszélesített és leültetett karosszériájú, 23 colos kerekeken gördülő 2,3 tonnás monstrum motorházteteje alatt az RS6-ból és RS7-ből ismerős 4 literes biturbó V8-as benzines egység rejtőzik. A nyolcfokozatú automata váltónak 600 lóerős és 800 Nm-es terhelést kell elviselnie.

A 48 V-os lágyhibrid rendszerrel kiegészített RS Q8 alig 3,8 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100-as tempóra, és a 0–200-as gyorsuláshoz sincs szüksége 13,7 másodpercnél többre. A végsebesség alaphelyzetben 250 km/h, de ha felár ellenében kikapcsoltatjuk az elektronikus leszabályozást, akkor akár 305 km/h-val is száguldhatunk az Autobahnon.
A Mansory most még tovább feszítette a húrt, elkészült ugyanis a jelentős erősítésen átesett P780. Íme:


A karbonszálas gépháztető alatt rejtőző erőforrás teljesítményét 780 lóerőre növelték, ezzel párhuzamosan pedig a csúcsnyomaték 1 000 Nm-re emelkedett.


A beavatkozásnak köszönhetően a 0–100-as gyorsulás szintideje 3,3 másodpercre csökkent, a végsebesség pedig 320 km/h-ra nőtt.


A szupersportos divatterepjáró egyedi 24 colos felniken gördül, ezenkívül pedig a karbonból készült szélesítés, illetve diffúzor, a sportkipufogó, valamint a finomhangolt utastér mellett sem mehetünk el szó nélkül.


Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.