Hivatalos: itt a felfrissített BMW M5
A vesék nagyobbak, a technika pedig frissebb lett, de a biturbó V8-as nem lett erősebb.
A vesék nagyobbak, a technika pedig frissebb lett, de a biturbó V8-as nem lett erősebb.
Ha egy ilyen divatterepjáró feltűnik a tükörben, vélhetően szinte mindenki azonnal lehúzódik előle.
A közel 1400 lóerős svéd különlegesség alig használt példányának alaposan megkérik az árát.
Az olasz Ferrari F40 német riválisának egy alig használt példánya tűnt fel a színen.
A hatalmas luxuslimuzin ABT által kezelésbe vett változata sportkocsikat megszégyenítően gyorsul.
Megérkezett a német gyártó nagyobb divatterepjárójának új sportos kivitele.
A ráncfelvarrt 5-ös sorozat non-plus-ultra kivitelének leleplezésére már nem kell sokat várnunk.
Ez az új családi autó alig 3,6 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100-as tempóra.
A csökkentett hasmagasságú olasz sportkocsi erősebb és gyorsabb lett.
Ebből a jelentősen 600 lóerő feletti luxuslimuzinból alig több mint tucatnyi példány készül.
Ekkora teljesítményhez a csúcsnyomatékot is jelentősen megemelték.
A kékvérű brit gyártó kézzel összeszerelt hatalmas erőforrásából nem készül több példány.
Nem kell messzire utaznunk ezért a 80-as évekbeli kőkemény olasz sportkocsiért, viszont nem árt, ha sok pénz van a bankszámlánkon.
Ezt a több mint két évtizedes múltra visszatekintő, igen ritka 911 Turbót eddig szinte alig használták.
Az újdonság árából akár öt Nissan GT-R Nismo sportkocsit is lehetne vásárolni.
Politikailag abszolút nem korrekt ez a bőven több mint 5 méter hosszú izmos divatterepjáró.
A BMW M8 alaposan felhergelt új változata álló helyzetből 100-ra alig 2,9 másodperc alatt lő ki.
A 90-es évek elején nem létezett ennél gyorsabb sorozatgyártású személyautó.
Ez az olasz divatterepjáró olyan menetteljesítményekkel bír, amelyeket még egy szupersportkocsi is megirigyelhet.
Az Audi kupésra faragott hatalmas divatterepjárójának nyomatéka messze meghaladja az 1000 Nm-t.