A 3,6 literes hathengeres farmotor a 911 Carrera 2 alapmodellben 272 lóerőt és 330 Nm-t szabadít rá a hátsó kerekekre, a csúcsot pedig a 430 lóerős és 540 Nm nyomatékú biturbó erőforrással szerelt, összkerékhajtású 911 Turbo S jelenti. És most ez utóbbi, alig 342 példányban gyártott csúcsmodellből bukkant fel egy szalonállapotú, éppen új gazdára váró autó.


Az 1997-es gyártmányú Porsche 911 Turbo S-sel eddig kevesebb, mint 900 kilométert tettek meg, így nem csoda, hogy árcéduláján 795 900 dollár, vagyis átszámítva mintegy 255 millió forintos összeg olvasható.
Érdekesség, hogy 23 évvel ezelőtt 156 487 dollárba (50 millió forint) került a zuffenhauseni sportkupé.


A hatfokozatú kéziváltós kocsival alig 4,5 másodperc alatt letudható a 0-100-as sprint, és a gyorsulásnak csak 290 km/h-nál szakad vége.
Az 1,64 tonnás, nyolcfokozatú automataváltós aktuális Porsche 911 Turbo S már 650 lóerős, 2,7 másodperc alatt gyorsul fel állóhelyzetből 100-ra, a végsebessége pedig 330 km/h.





Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.