Zéró villany, maximális vezetési élmény: itt az új Porsche 718 Cayman GT4 RS
Minden korábbinál nagyobb teljesítménnyel és csökkentett tömeggel támad a méregdrága új Cayman.
Minden korábbinál nagyobb teljesítménnyel és csökkentett tömeggel támad a méregdrága új Cayman.
A régi szép Le Mans emlékeket felidéző teljesen egyedi német sportkocsi elkészítése 3 évig tartott.
Íme a megoldás azoknak, akik túl szerénynek találják a nemrégiben debütált GR 86 külsejét.
A különleges kabrióval akár 350 km/h-s sebesség is elérhető.
A 32 éves technikáért több mint félmilliárd forintnak megfelelő összeget kérnek el.
A múltat idéző külső ezúttal modern technikát rejt maga alatt.
A léghűtéses boxermotorral szerelt 911-es erőhiányban egyáltalán nem szenved és nem is nyom túl sokat a mérlegen.
A 700 lóerős modellből mindössze 30 példány fog készülni.
A laikusok csak egy régi 911-est látnak benne, a hozzáértők viszont jól tudják, hogy ez itt bizony maga a zuffenhauseni Szent Grál.
A zuffenhauseni gyártó ikonikus sportkocsija sem kerülheti el a sorsát, hajtásláncába villanymotort szerelnek.
Alacsony tömeg, nagy teljesítmény és komoly leszorító erő a siker záloga.
Az alapmodellnél sportosabb, mégsem kőkemény új 911-es ötféle változatban készül.
A masszív tuningnak köszönhetően a sportkocsi végsebessége megközelíti a 350 km/h-t.
A legújabb szupergyors 911-es abszolút nem a magamutogatásról szól.
Az öreg zuffenhauseni sportkocsiból kiszerelték a benzinmotort, amelynek helyére egy sokkal erősebb villanyos egység került.
A zuffenhausein gyártó semmit sem bíz a véletlenre, nagy sebesség mellett is alaposan letesztelte 510 lóerős sportkocsiját.
A japán gyártó elérhető árú újdonsága nem az elképesztő teljesítményről, hanem a színtiszta vezetési élményről szól.
A makulátlan állapotú 356-os modell az 50-es évek elején látta meg a napvilágot, és formavilága mind a mai napig visszaköszön a márka modelljein.
Ebből a 90-es évekbeli 911-es típusból nem sok hagyta el a gyártókaput.