Így trükköznek karácsonykor a csokigyártók és kereskedők
Számos módja van annak, hogy a csokoládégyártók és kereskedők milyen trükkökkel, csalással érik el, hogy összességében többet fizessünk, kevesebb édességért.
Számos módja van annak, hogy a csokoládégyártók és kereskedők milyen trükkökkel, csalással érik el, hogy összességében többet fizessünk, kevesebb édességért.
Visszagyűjtésre, környezetbarát módon lebomló anyagokra és a CO2-egyenérték feltüntetésére lenne szükség.
A multinacionális cég szerint más édesség csomagolása sem lehet lila.
A legtöbben a nyaralásuk alatt nyúlnak csak fényvédőhöz, az igazán tudatosak viszont egész évben használják. De számos környezettel, és az egészségünkkel kapcsolatos aggály is felmerült a naptejekkel kapcsolatban az elmúlt években. De melyik a fontosabb? A környezettudatosság vagy az egészségünk védelme?
Nőtt a csomagolóanyagok ára, egy olcsóbb palackos víz 10–15 százalékkal kerülhet majd többe.
Arra hívták fel a figyelmet, hogy nagyon sok esetben hiába gyűjtenék szelektíven a hulladékot az emberek, a cégek semmivel nem könnyítik meg, hogy eldöntsék, hogyan és hova is célszerű kidobni a hulladékot.
Egy cseh szupermodell új kozmetikai márkájánál a csomagolásért külön kell fizetni és a pénzt vissza se kapjuk.
Nem csak karácsonykor fontos, hogy ne árasszon el mindent a csomagolási hulladék.
A karácsony felér egy valóságos ökológiai katasztrófával: újrahasznosíthatatlan csomagolópapírok tömkelege, felesleges ajándékok és az ünnepi menüt is elszabja a legtöbb család. Cikkünk azonban számos ötlettel szolgál arra, hogyan tehetnénk fenntarthatóbbá az idei ünneplést.
Amíg nálunk törvénnyel szabályozzák a csomagolások visszaváltását, Tom Szaky a legnagyobb multicégeket tereli zöldebb útra az újratölthető csomagolásaival. A magyar származású milliárdos hulladékból épített cégbirodalmat, az újrahasznosítás egyik úttörője az egész világon, vele beszélgettünk a csomagolásokról, és arról, mi kell ahhoz, hogy az emberek ráébredjenek a környezettudatosság fontosságára.
A világjárvány miatt változik a háztartásokban keletkező papírhulladék összetétele: egyre több a kartoncsomagolás és a pizzásdoboz.
Főleg a divatcikkek, kozmetikumok, élelmiszerek és a tisztítószerek esetében tévesztik meg a cégek a vásárlókat azzal, hogy hamisan tüntetik fel zöldnek a termékeiket.
Felbontott dobozzal érkeznek meg a vevőkhöz azok a Motorola telefonok, melyeket az Amazon oldaláról rendelnek meg. A furcsa intézkedés csak egy bizonyos készülékre vonatkozik, állítólag jó okkal.
A kínai közegészségügyi hatóság szombaton jelentette be, hogy vizsgálataik szerint bár kicsi az esély rá, de akkor is megfertőződhetünk, ha az ételek csomagolásán keresztül kerülünk kapcsolatba a vírussal.
A britek kedvenc ropogtatni valója új köntösben jelenik meg. A gyártó azt ígéri, így legalább újrahasznosítható lesz.
A vásárlók lelkivilágát lehet, hogy megnyugtatja a környezettudatosnak eladott csomagolás, újrahasznosítás szempontjából rémálom.
Palackokból, zacskókból és ételek csomagolásából származott a szennyezés, amit a szakértők tüdőkből, májakból, vesékből és epékből vett mintákban találtak.
Az ázsiai szigetország lakói használják a legtöbb nejlonzacskót a világon.
Műanyagmentes július ide vagy oda, a koronavírus miatt óriási mértékben nőtt az igény a kis kiszerelésű, előre csomagolt ketchupra, mustárra, majonézre és más fűszerekre.