Luxus kimaxolva: itt az exkluzív Mercedes GLE
A Hofele újdonsága kicsit olyan, mint egy nem hivatalos Mercedes-Maybach GLE.
A Hofele újdonsága kicsit olyan, mint egy nem hivatalos Mercedes-Maybach GLE.
Ez a lassan oldtimer-korba lépő japán terepjáró ma már abszolút nem nevezhető politikailag korrektnek.
A középkategóriás modell legolcsóbb változata 16,7 millió forintba kerül.
A Volkswagen tágas utas- és csomagterű dobozos autójának hamarosan érkezik az új generációja.
Az újdonság benzines, dízel és lokálisan zéró károsanyag-kibocsátású változatban készül.
A műszerfal közepéig vízben álló autónál értékétől függően olyan magasak lehetnek a javítási költségek hogy a biztosítók és a márkaszervizek akár gazdasági totálkárosnak minősíthetik a járművet.
Nagyon megy, korrekt a fogyasztása és méretes a csomagtartója ennek az új bajor családi autónak.
A bajor gyártó vegyes hajtásláncú újdonságát az ígéretek szerint minden korábbinál ritkábban kell majd töltőre dugni.
Már itthon is rendelhető az elsőtől az utolsó csavarig megújult, negyedik generációs Leon.
A francia gyártó kompakt modellje egyre korosabb, ezért most újból felvarrták a ráncait.
A Volkswagen konszern cseh márkája leleplezte az Octavia szabadidő-autós új változatát.
Meglepő, de sok modernnek mondott dízelautó több nitrogén-oxidot pöfékelhet ki, mint a veterán korú stuttgarti gázolajos.
A világszerte népszerű pickup aktuális generációja 5 évvel a bemutatkozása után egy komolyabb ráncfelvarráson esett át.
A BMW megtartotta ígéretét: a Studie Concept 4 túlméretezett "veséi" a sorozatgyártású 4-es szériának is a szerves részét képezik.
Hatvan liter gázolajat és negyven liter vizet fogyasztottunk a három napos, 600 kilométeres tokaji túrán, ami ahhoz képest nem is rossz, hogy 5 fővel nyúztunk egy 4 keréken gördülő mobil otthont. Ez volt a vadonatúj Ford Transit Nugget Plus.
A bajorok két legyet ütnek egy csapásra, az új gázolajos motorok nagyobb dinamikát biztosítanak szerényebb károsanyag-kibocsátás mellett.
A bajor gyártó felfrissített típusa mostantól csak és kizárólag lágyhibrid hajtással készül.
A bajor gyártó középkategóriás szedánja frissített külsővel és modernizált technikával támad.
A komoly teljesítmény és az alacsony fogyasztás az ígéretek szerint ezúttal kéz a kézben jár.
A kultikus terepjáró újgenerációs modelljének legolcsóbb változatért valamivel több mint 17,5 millió forintot kell fizetni – minimum.