Izgalmasnak ígérkezik az új Skoda Octavia RS
A nemrégiben leleplezett új generációs Octavia sportos változata nem szenved majd erőhiányban.
A nemrégiben leleplezett új generációs Octavia sportos változata nem szenved majd erőhiányban.
Már Magyarországon is elérhető a G-osztály különleges kivitelű, limitált szériás változata.
A finomhangolt erőforrás sportkocsis menettulajdonságokat biztosít, miközben a fogyasztás is bőven vállalható szinten marad.
A már itthon is rendelhető BMW-újdonság legolcsóbb változatában egy 140 lóerős benzinmotor dolgozik.
A bajor gyártó hamarosan egy erős, de keveset fogyasztó összkerékhajtású újdonsággal rukkolhat elő.
A csúcsmodell alig több, mint 3 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100-as tempóra.
A korábbi tuningoktól eltérően ez a német kocka terepjáró nem a számára életidegen aszfalton lett potensebb.
Nincs nehéz akkumulátor és nagy villanymotor. Nincs zöld rendszámos polgárpukkasztás. Nincs turbó és gázolajos füstölés sem. Van viszont egy a végletekig optimalizált benzinmotor, ami olyan keveset fogyaszt, mintha gázolajjal működne. A Mazda ismét külön utakon jár.
Az SQ8 eddig sem szenvedett erőhiányban, mostantól azonban kis túlzással élve akár egy hegyet is el lehet vontatni vele.
A cseh gyártó felfedte az akár zöld rendszámozható újdonság méreteit, technikai részleteit és motorkínálatát is.
A Volkswagen népszerű kompaktja benzines, dízel, gázos, hibrid és plugin hibrid, 90-300 lóerős változatokban érkezik.
Ez a négykarikás ötajtós járgány egyrészt iszonyatosan megy, másrészt adott esetben igen keveset fogyaszt.
A modell történetében először a Galaxy mostantól már a legnagyobb luxust kínáló Vignale felszereltségi szinttel is elérhető.
A svéd autómárka legújabb modelljeit lágyhibrid technológia segíti a fogyasztás és az emisszió csökkentésében.
Az újdonság 5 másodperces 0-100-as gyorsulásra képes, miközben a gyári fogyasztási értéke 6,2 liter gázolaj 100 kilométerenként.
Ez az amerikai pickup nem annyira a divatról, hanem sokkal inkább a kőkemény munkáról szól.
Az első panaszok csak benzines autósoktól érkeztek, ezért a gázolajoszlopot nem zárták le. Pedig akkor ott benzin folyt dízel helyett.
A Volkswagen legnagyobb divatterepjárója már nemcsak V6-os, hanem akár V8-as dízelmotorral is elérhető.
A japán gyártó hamarosan teljesen kivezeti Európából a gázolajjal működő erőforrásokat.
Az új erőforrás 40 lóerővel nagyobb teljesítményű az eddigi legerősebb gázolajos egységnél.