Elkészült a BKK új webshopja, a Pistike Systems csinálta
Valaki egy paródiaoldalt hozott létre, melyen a BKK és a T-Systems közös alkotásának néhány jellegzetessége is tetten érhető. Szép és biztonságos. Akárcsak az eredeti.
Valaki egy paródiaoldalt hozott létre, melyen a BKK és a T-Systems közös alkotásának néhány jellegzetessége is tetten érhető. Szép és biztonságos. Akárcsak az eredeti.
Komolyabb terhelési tesztként a saját munkatársait kérte e-jegy és -bérlet vásárlására a T-Systems vezetése – derül ki a hvg.hu birtokába került céges e-mailből. Mindezt közvetlenül azelőtt, hogy élesben bevezették volna a kudarcot vallott rendszert, de azért Bubi-bérletet sorsoltak ki a házon belüli próbáért. IT-szakemberek szerint a körlevél pánikszerű kapkodásról árulkodik, de az is szokatlan, hogy maga a vezérigazgató figyelmeztetett a BKK-ra hivatkozva arra, nehogy kikotyogjanak valamit a fejlesztésről a házi tesztalanyok.
Facebookon tett közzé állásfoglalást a német T-Systems, miután az elmúlt napokban a magyar felhasználók értékelése miatt lejtőre került a Facebook-oldaluk.
Nem csillapodik a BKK-botrány, hétfő este 19 órára a Rumbach Sebestyén utcában felállított guruló színpadhoz hirdettek meg demonstrációt. A tüntetés szervezői meghívójukban azt írták: szeretnék megmutatni, hogy nem kérnek a jogi intézkedésnek álcázott megtorló akciókból.
A BKK vezérigazgatója szerint késve kapták a levelet, a hacker bemutatott egy képet, amely ezt cáfolja. Az ellentmondást nem most oldják fel.
Nagy biztonsági rések vannak a rendszerben, amit Péterfalvi Attila is vizsgál.
Érdekes különbség figyelhető meg a BKK e-jegyrendszerében kutakodó etikus hacker által közzétett képernyőkép és a Heti Válasz által hétvégén leközölt, teljes levélként emlegetett e-mail szövege között.
A levelet szerinte jó e-mail címre küldte és le is írta benne, hogy nem akarja felhasználni az így 50 forintért vett bérletet.
A BKK vezérigazgatója szerint a fiú rossz e-mailre küldte el az észrevételeit, és később is, mint ahogy a sajtónak, ezért nem lehet róla jóhiszeműséget feltételezni.
Szombat késő délután a vállalat Facebook-oldalán kért bocsánatot a gyenge lábakon álló e-jegyrendszerért és a rendszer egyik hibáját felfedő fiatal meghurcoltatásáért a T-Systems Magyarország vezérigazgatója. Kaszás Zoltán korszerűtlenségről, alázatról és együttműködésről ír.
A rendőrök meglehetősen nagy hévvel dolgoznak, a BKK és a T-Systems viszont, úgy tűnik, hallgat az e-jegyrendszer egy hete tartó kálváriájának ügyében.
Rendszerszintű kibertámadásokról beszél a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) a múlt csütörtökön elindított online jegy- és bérletvásárlási rendszerrel kapcsolatban. A BKK illetékesei láthatóan álomvilágban élnek, a sajtótájékoztatón tulajdonképpen beismerték: nem is gondoltak rá, hogy 2017-ben valaki “bántana” egy rendszert. Aki pedig nem tudja elég jól használni az elektronikus bérlethez a telefonját, az vessen magára. A BKK álláspontja szerint az okos megoldások csak az okos embereknek valók.
Súlyos biztonsági hibákkal van tele a BKK online jegyértékesítési rendszere. Aki már regisztrált, jobb, ha jelszót változtat. Aki még nem regisztrált, az jobban teszi, ha még vár egy kicsit.
Úgy tűnik, idén valóban lesznek látható jelei annak, hogy több év csúszás után végre elkezdik kiépíteni Budapesten az elektronikus jegyrendszer alapjait. Többféle verzió volt már az indulásról, a hétfői Világgazdaság 2018-as, fokozatos startról ír.
Közel 12 ezer olvasót helyeznek el, hogy ne kelljen külön bajlódni a jegyvásárlással.
Közlekedési jegyként is működne az e-személyi. Ami egyfelől praktikus, másfelől kockázat: a személyi adatok és a mozgásinformációk összekapcsolhatósága a Nagy Testvért segíti.
A BKK azt ígéri, hogy idén elkezdik telepíteni a fővárosban az elektronikus jegy- és bérletrendszerhez szükséges ellenőrző készülékeket és beléptetőkapukat. Élesben 2018 elejétől működhet a rendszer, amelynek kiépítése több mint tizenkét éves csúszásban van – írja a szerdai Népszava.
Kár, hogy közben a városunk rámegy a bohóckodásra.
Két éven át 550 millió forintért vásároltat hirdetési felületeket a BKK, hogy megismertesse az utasokkal az elektronikus jegyrendszer használatát.
Nagyon elrontották a BKK e-jegyrendszerének kiépítésére kötött szerződést - derül ki a Népszabadság cikkéből. A lap úgy tudja, gondok vannak a szoftverrendszerek összekapcsolásából, újabb pénzeket kell majd erre költeni, és még tovább csúszhat az e-jegyek bevezetése.