Az M3-as BMW-k Szent Grálja: eladó egy 30 éves M3 Sport Evolution
Ez a hátsókerékhajtású német sportautó egyenesen a DTM hőskorába repíti majd vissza új tulajdonosát.
Ez a hátsókerékhajtású német sportautó egyenesen a DTM hőskorába repíti majd vissza új tulajdonosát.
A nem éppen átlagon felüli dinamikájáról ismert NDK típusba két nagyteljesítményű motort szereltek.
A konkrét autónak nem maga a svéd gyártó, hanem furcsa módon egy amerikai McLaren kereskedés keres gazdát.
Az Alex Zanardi nevével fémjelzett limitált szériás kocsi fejlesztésében egykoron maga Ayrton Senna is rész vett.
Ilyen Juke garantáltan ritkán jön szembe az utakon, ennek megfelelően a sok száz lóerős japán kompaktnak alaposan meg is kérik az árát.
Ez a Miura egészen a 70-es évek elejére repíti majd vissza az időben a tehetős új tulajdonosát.
Lee Iacocca villájáról sok mindent elárul, hogy a hatalmas épületben csak fürdőszobából nyolc van.
Ez az ősrégi, mégis szinte teljesen új Land Cruiser a típus hőskorába, a 70-es évekbe repít vissza bennünket.
A ralipályákon egykoron hatalmas sikereket elért típus ezen utcai változata eddig kevesebb mint 7 ezer kilométert hagyott maga mögött.
A Subaru közel 60 éve debütált első típusára épülő rendőrautó parányi méretű és pillekönnyű.
A légbuborékban tárolt bajor youngtimer remek V8-as motorja révén vélhetően komoly élvezetet okoz majd új tulajdonosának.
Ilyen az, amikor egy szupererős müncheni szív kerül egy teljesen polgári külsejű stuttgarti járgányba.
Ez a 13 éves olasz hiperautó még a GT1-es versenyautó változatnál is sokkal erősebb.
Ezzel a Ferrarival kivételesen nemcsak tükörsima aszfalton lehet igen komoly tempóval száguldani.
A koronavírus-járvány miatt üres hollandiai utcákon két ikonikus brit sportkocsi adott randevút egymásnak.
A nem sokkal az ezredforduló után legyártott SL 600 motorházteteje alatt egy kiváló 6 literes erőforrás található.
Ez a makulátlan állapotú E30-as BMW egyenesen 1986-ba repít vissza bennünket.
Az új tulajdonos nem egyszerűen csak egy autót, hanem egy darabka történelmet is vásárol majd magának.
Ez a szívómotoros olasz sportkocsi korának egyik leggyorsabbja volt, a gyártó fioranói tesztpályán 1 másodpercet vert az ikonikus Enzóra.
Az elmúlt évtizedekben évente átlagosan kevesebb, mint 600 kilométert tettek meg az orosz technikával.