szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Ez a makulátlan állapotú E30-as BMW egyenesen 1986-ba repít vissza bennünket.

A BMW 1982-ban dobta piacra az E21-es sorozatot felváltó második generációs 3-as modelljét, az E30-at. A típusból 1994-ig több, mint 2,34 millió példány készült, de talán még a gyári múzeumban sem található olyan kiváló állapotú E30-as, mint ez az éppen új gazdára váró darab:
Mobile.de

A mellékelt fotókon látható BMW 325iX 1986 március 27-én hagyta el a gyártósort és eddig még nem helyezték forgalomba. A rövidebb próbautak során alig 500 kilométert használt autóért 57 245 eurót, vagyis átszámítva mintegy 20,5 millió forintot kér jelenlegi tulajdonosa.

Mobile.de

A Polaris Silver Metallic fényezésű, Blue Fabric Interior belsejű régi 3-asban kéziváltó található, ezenkívül pedig a hőálló üvegezés mellett sem mehetünk el szó nélkül.

Mobile.de

A BMW második világháború kapcsán készült katonai célú járműveit leszámítva a 325iX volt a bajor gyártó első összkerékhajtású autója. Az 1985-ben az Audi Quattróra adott válaszként debütált 325iX 1991-ig maradt gyártásban, és nemcsak szedán, hanem kombi és 3-ajtós változatban is kapható volt.

Mobile.de

A motorháztető alatt egy 2,5 literes 6 hengeres szívó benzinmotor található, mely 171 lóerős teljesítményt, illetve 226 Nm-es nyomatékot ad le. A típus 1986 végéig katalizátor nélkül készült.

Mobile.de

 

Mobile.de
Mobile.de
Mobile.de

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!