Tóta W.: A nemfideszes büszkeség napja
Nincs hatalmuk felettünk.
Ez a Miura egészen a 70-es évek elejére repíti majd vissza az időben a tehetős új tulajdonosát.
A Miura P400-at és a Miura P400 S-t követően 1971-ben mutatkozott be az utolsó és leghíresebb változat, a Miura P400 SV. Utóbbiból alig 150 darab készült, és ezek közül most eladó egy teljesen makulátlan állapotú példány.
Az 1972-ben a szaúdi királyi család által megvásárolt kocsit 13 éve restaurálták, és eddig mindössze 5 759 kilométert hagyott maga mögött. A londoni hirdető szerint jelenleg ez a világ legkevesebbet futott Miura 400 SV-je, így nem csoda, hogy 2 594 950 fontot, vagyis átszámítva nem kevesebb, mint 1,064 milliárd forintot kérnek el érte.
A 4,36 méter hosszú, alig 1,05 méter magas és 1,1 tonna tömegű Miura P400 SV mozgatásáról egy 3,9 literes V12-es szívó benzinmotor gondoskodik, mely egy ötfokozatú kéziváltón keresztül juttatja el 385 lóerős teljesítményét, illetve 400 Nm-es nyomatékát a hátsó kerekekre.
A kocsi 6 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100-as tempóra, a végsebessége 288 km/h magasságában alakul.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nincs hatalmuk felettünk.
Fenntartanák a nyomást Oroszországon és szembemennének Trumppal is.
A magyar választók felhatalmazására hivatkozva futott neki Orbán Viktor a csütörtöki EU-csúcsnak. Kár, hogy a felhatalmazáshoz félrevezető propagandát vetettek be, ahogy az is, az ilyen típusú kampány szembemegy még a saját uniós tagságunkkal is.
Az oroszok novemberben vettek célba egy munkácsi elektromos alállomást.
A DW szerint a jövő évi választási kampány fő témája lehet Ukrajna.
Ráadásul az elmúlt évekkel ellentétben a környező országokban is sokkal jobban érdekelte az embereket, hogy mi történik Magyarországon a Pride-dal.
Sok tanár éppen egyetlen ponttal csúszott le a kiemelkedő kategóriába sorolásról.