Bírság vár a gyártókra, mert nem fogynak az e-teherautók
Egyedül a városi buszok terén figyelhető meg a dízel alacsonyabb aránya.
Egyedül a városi buszok terén figyelhető meg a dízel alacsonyabb aránya.
A felsővezetékes töltés miatt lényegében folyamatosan dolgozhat.
A lokálisan zéró emissziós kukásautó egy teljes töltéssel mintegy 200 kilométert képes megtenni.
Egy akkucsere-rendszert is fejlesztettek hozzá, amellyel három perc alatt új egységhez jut.
Ebben mindig is jó volt az amerikai cég, hogy látványos felvételeket lehet készíteni a járműveik képességeiről.
Évekig tartó késések után a Tesla hamarosan megkezdi a teljesen elektromos nyergesvontatója gyártását.
Néhány napja mutatták be az EV600-as elektromos teherautót, és már az is megvan, hogy hol gyárthatják majd azt.
Ezt a lokálisan zéró károsanyag-kibocsátású járművet nem nagy távolságok megtételére találták ki.
Azt ígéri a Tesla vezetője, hogy nagyon futurisztikus autóval rúgják fel a hagyományos platós piacot is.
Egyre komolyabban veszik a nagy cégek az elektromos áruszállító járművek piacra dobását is.
A svédek T-log néven bemutatott teherautója a fakitermelést modernizálná a jövőben.
A DHL vezetője szerint sokkal hamarabb termelheti ki a Tesla elektromos kamionja az árát, mint amire sokan gondolnak.
Az elektromos autózás egyértelműen átszakította a gátakat, lényegében az autóiparban minden erről szól most. Már a nehézgépek esetében is.
Senki nem akar késlekedni, ha versenyben akar maradni.
Naponta háromszáz elektromos meghajtású nyerges vontató és a hozzá tartozó pótkocsi készülne eTruck néven egy Hegyeshalom közelébe tervezett gyárban – írta a Világgazdaság.
Az elektromos meghajtást kapó T-pod elég jó paraméterekkel rendelkezik, szépségdíjat viszont biztosan nem nyernek vele.
Elektromos teherautók kísérleti üzemét kezdi meg városi forgalomban a MAN Truck & Bus haszongépjármű-gyártó vállalat Ausztriában.
Akkumulátorok helyett a hálózatról kapná az áramot a teherautó, ami csak előzésnél kapcsolná be a belső égésű motort.
Az Iveco korán kezdte a villanyautózást: már 1986-ban kifejlesztette, és gyártani kezdte az első teljesen elektromos...
Az utóbbi időben nagyon sok szó esik a környezetvédelemről. Személyautóknál és teherautóknál egyaránt a nulla kibocsátás a jelszó. Az autógyártók folyamatosan fejlesztenek, megjelentek az első elektromos transzporterek, teherautók. A káros anyagok kibocsátását természetesen csak akkor lehet teljesen megszüntetni, ha az elektromotorhoz szükséges energiát megújuló energiaforrásból – mint például szél-, vagy vízierőmű – nyerik. Az Autómenedzser.hu áttekintette a fura kínálatot.