Legalább négyen meghaltak, miután lezuhant egy felvonó Olaszországban
Nápoly közelében történt a baleset.
Nápoly közelében történt a baleset.
A hat gyereket és két felnőttet több mint 15 óra után mentették ki 274 méteres magasságból.
Két helikopter összesen 54 forduló során hozta le az embereket.
Egy új tanulmány szerint a magas épületekben, például felhőkarcolókban megtalálható felvonókat modern energiatárolókká lehetne alakítani.
A szerkezetet a japán Hitachi építette, még 2016-ban. A rekordok könyvébe ugyanakkor csak 2019-ben került be.
Kizárólag Stockholmban és New Yorkban használnak hasonló megoldást. A 3-as metró egyes állomásian máshogy nem lehetett megoldani a metrómegállók akadálymentesítését.
A pincébe akartak lemenni, pillanatok alatt megtelt vízzel a kabin.
Az oltás után viszont inkább azt javasolják nekik, hogy ne kezdjenek neki a hegyi túrának.
Sokkoló látni a 14 ember halálával végződő balesetet.
Egy szakértő 2014-ben készült fotóin már látható volt az úgynevezett villa.
140 ezer eurót kerestek az üzemeltetők, amíg hibásan járatták a felvonót.
A gyermek a szüleit, dédnagyszüleit, és a fiatalabb testvérét is elveszítette a balesetben.
A felvonó folyton megállt volna műszaki problémák miatt, emiatt egyszerűen kiiktatták a féket az üzemeltetők – derült ki az olaszországi felvonóbaleset ügyében tartott rendőrségi kihallgatáson. A kabin emiatt nem tudott megállni, amikor az egyik kötele elpattant.
Lassan beköszönt a tél, amikor az ember szíve szerint vagy az ablakból, a melegből nézné a hóesést, vagy lenyűgöző havas tájakon veszne el a hegyek szépségében. Képzeljük csak el a leghidegebb hónapokat a szlovén Alpok hegyláncain csúszkálva vagy az erdőkkel, hegyekkel körülvett festői Bledi-tónál! Bakancslistás élmények Szlovéniából.
Nemcsak számítógépes rendszert, hanem közönséges liftet is meg lehet hackelni. Ez is jelzi, hogy védeni kell mindent, ami kóddal működik.
A vasúttársaság szerint a felvonó korábban igenis működött, csak sokszor kellett javítani, mert az árusok teherliftként használták.
31 milliárd forintot költöttek a Kelenföld-Tárnok vasútvonalra, aminek részeként lifteket építettek. Ezek közül azonban csak három működik.
A felvonó nem csapódott a földbe, hanem a 11. emelet közelében megállt, így mindenkit sikerült épségben kiszabadítani.
A ferihegyi vasúti megálló liftjei eddig is híresen megbízhatatlanok voltak. A helyzet most annyit változott, hogy most már esély sincs a működtetésükre, valamennyit leállították, a MÁV szerint cserélni kell a felvonókat.