MÁV: A rendszeres meghibásodás miatt kellett befalazni a liftet a Nyugatinál

A vasúttársaság szerint a felvonó korábban igenis működött, csak sokszor kellett javítani, mert az árusok teherliftként használták.

  • hvg.hu hvg.hu
MÁV: A rendszeres meghibásodás miatt kellett befalazni a liftet a Nyugatinál

Nemrég mi is írtunk a Nyugati pályaudvar aluljárójában 1998-ban épült hidraulikus liftről, amely szinte soha nem működött. Ezt a problémát az üzemeltető – vagyis a MÁV – nemrég úgy oldotta meg, hogy egyszerűen körbefalaztatta a felvonót. A helyén így most egyszerűen egy fehér fal szomorkodik, amelyre azonban nemrég kikerült egy tájékoztató.

Az Index szerint a laminált A/4-es lapon arról tájékoztatják az utasokat, hogyan tudnak feljutni a peronokhoz más útvonalakon. A feliratból azonban egyértelműen az derül ki, hogy a lift valaha működött, ezért a lap megkérdezte a MÁV-ot, hogy mi indokolta a megszüntetését.

A vasúttársaság azt közölte, hogy a felvonót az üzembehelyezést követően sokszor árusok használták teherliftként, amitől a lift többször is meghibásodott. Állításuk szerint többször is megjavíttatták, mára viszont elavulttá és balesetveszélyessé vált, ezért „veszélytelenítették”, majd befalazták.

Arról azonban nem írtak, hogy a felvonó pontosan mely időszakokban működött jól.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.