Online játékipar: 53 milliárd dollár
Az Ovum jelentése szerint, az online játék-értékesítés és forgalmazás 2016-ra már 53 milliárd dolláros forgalmat fog...
Az Ovum jelentése szerint, az online játék-értékesítés és forgalmazás 2016-ra már 53 milliárd dolláros forgalmat fog...
2011-ben újabb rekordot fog döntetni a játékpiac, immár hivatalosan is beérve a film-piacot, reszkess Hollywood!
A DAO ha nem is minden idők legjobb szerepjátéka, de benne van a top tízben.
A helyzet valószínűleg nem is fog megváltozni egyhamar: a vásárlóközönség (főleg a fiatalabb generáció) ki van éhezve...
Pedig valójában most kezd tisztulni a kép, ahogy minden korábban különböző módon tárolt tartalmat egységes formában...
Régen elmúltak már azok az idők, amikor a számítógépes játékok egy szűk réteg szórakoztatására készültek csupán.
Hogy egészen pontosan mit és hol forradalmasított a Warcraft sorozat, arról nem cikket, hanem könyvet lehetne írni.
Nem csak mi használjuk dolgainkat, azok is használnak minket -- formálnak, alakítanak, megváltoztatják az életünket.
Új aranyláznak számít az iPhone-os játékfejlesztés, az irodai kávészünetekben pedig városi legenda terjed: megnyomom a képernyőt, böfög egyet a telefon, több millió forintot kereshetünk belőle. A józanabbak azt állítják: ha ilyen egyszerű lenne az élet, a világ programozni képes hányada már milliárdos lehetne. Hazai iPhone-fejlesztők segítségével megnéztük, mi van a cukormáz mögött.