Kisbusz és autó karambolozott a Margit hídnál
A budai rakparton akadályozza a forgalmat a baleset.
A budai rakparton akadályozza a forgalmat a baleset.
A sofőr elvesztette uralmát a jármű felett és fának csapódott, a helyszínen meghalt.
A teljesen új fejlesztésű Aurus Senat az árát tekintve már egész biztosan a legnemesebb európai luxusautókkal rivalizál.
Alig kétméteres kötéllel hozta egy ukrán kisbusz egy másikat az M3-ason.
Egy 16 éves portugál lány vesztette életét. Egy súlyos sérült is van.
A japán prémiumgyártó újdonságára elképesztően nagy hűtőrács került, és bár hatalmas maga az autó, meglepően kevesen utazhatnak benne.
A rendőrség szerint nem igaz, hogy nem intézkedtek a sofőrrel szemben. Azt is megmondták neki, hogy ilyen állapotú kocsival nem mehet vissza a forgalomba.
A román rendszámú kisbusz tulajdonosa az M7-esen balesetezett, amelynek során felcsavarodott a szalagkorlátra, a tűzoltók szabadították ki. Ezután a vezető visszaült a kisbuszba, és továbbment vele az autópályán.
Az állami tulajdonban lévő Aurus a Senat limuzin után legalább két újabb modell bejelentésére készül. Ezek közül az egyik igen erősnek és gyorsnak ígérkezik.
A Szociális és Gyermekvédelmi Főigazgatóság által használt eddigi járművek átlagéletkora 15 év volt, ezért kell most új kisbuszokat venni – derült ki Rétvári Bence válaszából.
Az állami támogatás mellé a márkakereskedők várhatóan egyedi ajánlatokkal terelgetik majd egy-egy modell felé a vevőket.
Az eredetire megszólalásig hasonlító T2-es Volkswagent szakavatott kezek több héten keresztül építették össze.
A felújítók egészen kiváló munkát végeztek, a régi Bulli hamisítatlan módon repít vissza bennünket a 60-as évek végére.
A kormány nem most először fogja új autók beszerzését támogatni, legutóbb igen sok feltételnek kellett megfelelnie a 8-9 fős kocsiknak.