Hamarosan 60 évesek a földalatti szerelvényei – ez pedig biztonsági kockázatot jelent
A főváros a Rákosrendezőre az araboknak ígért milliárdokból cserélné ki a kocsikat, de egyelőre nem világos, hogy megkapják-e ezt a pénzt.
A főváros a Rákosrendezőre az araboknak ígért milliárdokból cserélné ki a kocsikat, de egyelőre nem világos, hogy megkapják-e ezt a pénzt.
A Fidesz utolsó pillanatban visszalépő főpolgármester-jelöltje hőmérőt ragadott, csakhogy a metrókocsik klimatizálását Karácsony Gergely szerint a Fidesz és Szentkirályi férjének üzleti partnerei akadályozták.
Az Oktogon és a Mexikói út között karbantartás miatt pótlóbusz helyettesíti az 1-es metrót.
A Telekom hálózatmodernizációs programjának keretében 2024 végéig az összes budapesti metróvonalon elérhetővé teszi az 5G hálózatot ügyfelei számára. Elsőként július 1-jétől a kisföldalatti vonalán indítja el az 5G szolgáltatást.
A közel 130 éves M1-es metrót a világ tizennyolc legjobbja közé válogatták.
Többek között Gáspár Sándor, Csuja Imre és Für Anikó előadását is hallhatják majd az utasok.
1896. május 2-án, Budapesten a millenniumi ünnepségek tetőpontján adták át az európai kontinens első, a világ második földalatti vasútvonalát.
A turisták elmaradásával alig valaki használta a szolgáltatást, de a járványügyi védekezés miatt is döntöttek így.
Az amerikai központú Villamos- és Elektronikai Mérnökök Intézete szerint több szempontból is úttörő vállalkozás volt az 1896-ban elkészült Millenniumi Földalatti Vasút megépítése.
Közel 750 millió forintba kerül a kisföldalatti és a fogaskerekű járműcseréjének tervezése. Nem a prototípusok tervezése, hanem azok tervezésének tervezése.
A Fővárosi Közfejlesztések Tanácsának csütörtöki ülésén egyezség született a Galvani hídról is, és a kisföldalatti felújításáról is.
Wellhello is lesz. Tömegközlekedés viszont nem nagyon.
Valószínűleg jóval kevesebb uniós forrást kap Magyarország 2021-től, mint a mostani ciklusban, ám várhatóan így is mintegy 1100 milliárd forintot költhetünk majd közlekedésre. A korábbiakkal ellentétben sokan szeretnék, hogy most Budapest legyen a fejlesztések fókusza – legalábbis ha megtartja a fővárost az októberi választásokon a kormány, az építőipar viszont a nyíltvonali vasútépítésben érdekelt. Összeszedtük, mit építenének uniós pénzből.
Kora délutántól ismét jár a metró.
Nettó 2,49 milliárd forintos közbeszerzést nyert el a Főmterv Zrt. az M1-es metró fejlesztésének kiviteli tervezésére és a szükséges engedélyek beszerzésére - írta csütörtöki számában a Világgazdaság.
Kiírták a pályázatot a budapesti kisföldalatti rekonstrukciójának és meghosszabbításának tervezésére. Arra azonban semmi garancia nincs, hogy a tervek meg is valósulnak.
Új állomás épül a Hungária körút alatt és új végállomás is lesz a Vigadó téren.