#kkv


Mihez kezdhetnek a magyar vállalkozások a jelenlegi helyzetben?
 

Mihez kezdhetnek a magyar vállalkozások a jelenlegi helyzetben?

Lassan elfogyhat a lendület, ami 2022 első félévében még hajtotta a kis- és közepes vállalkozásokat – a MagNet Bank banküzleti igazgatójának véleménye szerint. Egyre biztosabb, hogy a magas infláció velünk marad 2023-ban, és csak a jövő év második felében várható tetőzés. Az árstabilitás lassú javulásával párhuzamosan várható a jelenlegi magas kamatkörnyezet mérséklődése. Ami talán ennél is nagyobb probléma, a szintén tartósan velünk maradó magas energiaárak, amik jelentősen sújtják a hazai KKV szektort. Egy ilyen helyzetben a vállalkozásoknak meg kell gondolni, eszközölnek-e beruházást, és milyen forrásból: a jelen gazdasági környezetben finanszírozás terén elsősorban a támogatott hitelekre kell támaszkodni a vállalkozásoknak.

MagNet Bank MagNet Bank




Egy nyűggel kevesebb: így leltároznak a profik
 

Egy nyűggel kevesebb: így leltároznak a profik

Már létezik egy elektronikus alkalmazás, amely a tárgyi eszközök leltározását a hagyományos, papíralapúnál kétszer-háromszor gyorsabbá teheti, emellett jelentős mértékben képes kiküszöbölni az emberi hibatényezőt. Több tízezer tárgyi eszköz nyilvántartására is képes, így azt mérettől függetlenül bármilyen gazdálkodó szervezet használhatja.

BrandLab BrandLab


Tisztítószerek helyett pezsgőtabletta?
 

Tisztítószerek helyett pezsgőtabletta?

Második alkalommal rendezték meg a fenntartható és társadalmilag érzékeny kis- és középvállalkozások számára azt a mentorprogramot, ami a cégeket a nagyvállalatokkal és a civil szervezetekkel hozza össze a hosszú távú együttműködés reményében. A győztes pezsgőtablettával váltaná ki a háztartások tisztítószereit, de a legjobbak között akad olyan vállalkozás, ami az ápolóhiányra keresi megoldást vagy a nők karrierváltásának lehetőségeit és történeteit járja körbe. Az év végével lezárul a program, de hamarosan újra lehet jelentkezni.

BKIK BKIK

Sötéten látják a jövőt a magyar kisvállalkozások, ezért nagy átalakításokat terveznek
 

Sötéten látják a jövőt a magyar kisvállalkozások, ezért nagy átalakításokat terveznek

A magyar kis- és középvállalkozások (kkv) marketingesei közel 73 százaléka gazdasági visszaesésre számít a következő évben, erre készülve azt tervezik, hogy növelik a hirdetési költségüket és a kommunikációs aktivitásukat. Többek között ez derült ki a Liftup képzési platform friss felméréséből, amelyben a a közösségi médiás jelenlétről és a metaverzumról is kérdezték a hazai cégek szakembereit.

hvg.hu hvg.hu