Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Kozmetikai termékek márkáját védette le az Orbán-kormánnyal összekülönbözött Spéder Zoltán bankár, akinek magánemberként ugyanaz a pesti Vigadó téri ingatlan a lakcíme, mint amely központi cégének, az A64 Vagyonkezelő Holding Zrt.-nek is a székhelye. A védjegy az AFC, az AFCSHOP és az AFCBIOKOZMETIKUM szavakra vonatkozik. Az ezzel a névvel forgalmazható termékek sora a nem gyógyhatású kozmetikumoktól és piperekészítményektől a papírárukig terjed, s a védelem a reklámozásra is vonatkozik.
Spéder Zoltán az FHB Bankban és a takarékszövetkezeti rendszerben lévő érdekeltségeivel szembekerült a kormányzati törekvésekkel, így 2016 nyarán, állami segítséggel gyakorlatilag kiszorították több vállalkozásából is. Az üzletember azóta megerősítette ingatlanpiaci befektetéseit, Asahi Food néven pedig új vendéglátóipari céget alapított. Spéder a napokban a Silhouette Capital Managementen keresztül az Index internetes hírportál körüli érdekeltségeit is eladta a kormánypártokhoz közel álló befektetőknek. A Silhouette bevételeit várhatóan a beindított új üzletágakra, így például a szépségiparra fordítja. A védjegykérelem benyújtásával párhuzamosan, még július végén az afcbiokozmetikum.hu domainnevet is lefoglalták egy tárhelyszolgáltatón keresztül.
A borítókép még Spéder kegyvesztettsége előtt készült.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.