Kombi változatban is megmutatjuk az új Rolls-Royce Phantomot
A hétvégi nagybevásárlások koronázatlan királya lehetne ez a kékvérű puttonyos járgány.
A hétvégi nagybevásárlások koronázatlan királya lehetne ez a kékvérű puttonyos járgány.
A ma adható legtöbb luxus – körülbelül ez lehet a jelmondata a most leleplezett Phantomnak.
Az első szerencsés vásárlókhoz hamarosan megérkeznek a nagy csomagtartós új Porschék.
A Jaguar bemutatta a valaha készült legerősebb és egyben leggyorsabb XJ modellt.
Négy évtized telt el az első újkori nagy BMW bejelentése óta, amit a bajorok most stílusosan ünnepelnek meg.
Ezzel a kékvérű járgánnyal nehéz dolga van az eladónak: az igencsak véleményes formaterv elrettenti a vásárlókat.
Josh Cartu a nyaralása során sem veti meg a szép és igen drága autókat, és ezúttal egy magyar szépségkirálynő is vele tart.
A Mercedes új kabriója olyan, mint egy ötcsillagos szálloda négy keréken guruló napozóterasza. A legjobb vezetési és akusztikus élményre vágyóknak azonban mélyen bele kell nyúlniuk a zsebükbe a hathengeres modellért.
Egyelőre még csak sötétben láthatjuk az új A8-ast, de az alapvonalai már így is jól kivehetők.
Amikor azt gondoljuk, hogy már nincs hova fejleszteni a luxusautók kényelmét, a gyártók mindig előrukkolnak valami újdonsággal.
A hatóságok azt ellenőrzik, hogy a német sportkocsigyártó is trükközik-e a kibocsátási értékekkel.
A BMW érkezőben lévő 8-as modellje és a Mercedes S-osztályos kupéja közül Ön melyiket választaná?
Ezúttal egyáltalán nem a környezetvédelemre és a hibrid technológiára, hanem sokkal inkább a több száz lóerőre és a sportos vezetésre fókuszál a csillagos márka.
Az új Phantom minden korábbinál könnyebb lesz, ezenkívül pedig jó eséllyel akár zöld rendszámot is kaphat.
Íme az autó, melynek minden egyes lóereje közel 37 millió forintot kóstál.
Igaz egyelőre még csak koncepcióautó formájában, de végre újra támad az ikonikus 8-as sorozat.
A kékvérű brit autómárka új modellje az egyik legrangosabb európai autóverseny előtt tiszteleg.
Azért van annak valamilyen petrolheades bája, amikor a régi M3-as anyósülésben figyelő tulaja fennhangon követeli, hogy 7000-es fordulat alatt ne váltsuk már el a következő fokozatot. Balatonfüreden jártunk, oldtimereket láttunk.
Egy kisautó árát simán elköltheti a magyar futamra az a tehetős rajongó, aki igazán testközeli F1-élményben szeretne részesülni.
Méregdrága sportkocsikat és luxusautókat eddig talán még sohasem tároltak ilyen látványos formában.