A japán S-osztály: Magyarországon a megújult Lexus LS
A Mercedes S-osztály, a 7-es BMW és az Audi A8 kategóriájában versenyző luxusautóért itthon minimum 33,5 millió forintot kell fizetni.
A Mercedes S-osztály, a 7-es BMW és az Audi A8 kategóriájában versenyző luxusautóért itthon minimum 33,5 millió forintot kell fizetni.
Négy hengerrel, 2 liternyi lökettérfogattal és 100 kilogrammal szerényebb a brit luxusautó új változata.
A második generációs és végre szemrevaló külsejű Mirai jelentősen olcsóbb lett az elődjénél.
Érkezőben a nemrégiben debütált S-osztály első igazán sportos és egyben plugin hibrid változata.
Az Európai Unióban a fényszennyezés miatt nem lehet tovább használni a megvilágított szobrocskát.
Maximális hangerőn természetesen. Sőt az indexet is csak belül látják villogni a több tízmilliós járgányok sofőrjei. A luxusautók sötét oldalát tárja fel a Duma Aktuál, kellő iróniával.
Az 5 literes V8-as benzinmotorral szerelt típus behúzta a harmadik ikszet.
A fejlesztők a felsőkategóriás modell külsejét és technikáját is felfrissítették.
Már hosszított tengelytávú ultraluxus limuzinja is van a kínai autóiparnak.
Ennél az elektromos crossover luxusautónál jelenleg nincs drágább kínai modell a piacon.
Ez a limitált szériás kékvérű brit kocsi a 90-es évek közepére repít vissza bennünket.
Ebből a limitált szériás régi olasz szedánból garantáltan nem jön szembe minden sarkon egy példány.
A hazánkban minden további nélkül zöld rendszámozható szabadidő-autóban találtak még 34 szunnyadó lóerőt.
A teljesen megújult luxusautóért minimum 32,3 millió forintot kell fizetnünk.
Ilyen az, amikor egy minden földi jóval ellátott luxusautóból lecsupaszított változat készül.
A hosszított tengelytávolságú stuttgarti járgány 1975-be repíti majd vissza új tulajdonosát.
A három villanymotorral felvértezett divatterepjáró minden korábbinál komolyabb menetdinamikával kecsegtet.
Ha egy hat keréken gördülő luxuskategóriás lakóbuszra vágyunk, és dúsgazdagok vagyunk, akkor a Vario Perfect 1200 Platinum jó választás.
A hátsó ülése van is annyira kényelmes, mintha egy szivarszalonban ücsörögnénk egy nagy fotelban.
Az újdonság 412 lóerővel erősebb az alap Cayenne Turbónál.