Megújult a zöld rendszámos Bentley Bentayga
A felfrissített szabadidő-autóval jelentősen nagyobb távolság tehető meg elektromosan, mint eddig.
A felfrissített szabadidő-autóval jelentősen nagyobb távolság tehető meg elektromosan, mint eddig.
A harmadik generációs Mercedes S-osztály korai példányai idén már 30. születésnapjukat ünneplik, így akár OT rendszámot is kaphatnak.
Az újgenerációs 7-es sorozat hivatalos leleplezésére várhatóan 2021-ben, vagy 2022-ben kerülhet sor.
Egy "ultraluxus városi terepjáró" tökéletes imidzstermék, miközben a józan ész alapján talán nem is kéne léteznie. Akinek ilyen autója van, tulajdonképpen azt igazolja: a hagyományok arra valók, hogy átlépjünk rajtuk. Az exkluzív kategória megteremtője a Bentley Bentayga, amely nemrég megújult. Kipróbáltuk.
A kékvérű brit roadster végsebessége jelentősen meghaladja a 300 km/h-t.
Továbbra sem kőkemény terepjáró az X7-es, de már sokkal több egyszerű szabadidőautónál.
Az idén 18. születésnapját ünneplő Porsche Cayenne a német gyártó igazi sikermodellje.
Az olasz márka megszokott sportkocsijaitól kissé eltérő dizájnjával a Roma igazán egyedi darab.
Minden jel arra mutat, hogy az új kínai luxusautónak nem igazán adódhatnak hűtési problémái.
Vádlimasszázs, elektromosan nyitható/csukható ajtók, aktív zajkioltás és 630 lóerő, hogy csak néhány érdekességet emeljünk ki.
A fejlesztőknek sikerült még 180 lóerőt találniuk a divatterepjáró 4 literes biturbó V8-as motorjában.
Ez a V8-as erőforrással szerelt olasz típus korának egyik legsportosabb szedánja volt.
A már javában közúton tesztelt luxuslimuzin hivatalos leleplezésére a jövő héten kerülhet sor.
A Mercedes S-osztály, a 7-es BMW és az Audi A8 kategóriájában versenyző luxusautóért itthon minimum 33,5 millió forintot kell fizetni.
Négy hengerrel, 2 liternyi lökettérfogattal és 100 kilogrammal szerényebb a brit luxusautó új változata.
A második generációs és végre szemrevaló külsejű Mirai jelentősen olcsóbb lett az elődjénél.
Érkezőben a nemrégiben debütált S-osztály első igazán sportos és egyben plugin hibrid változata.
Az Európai Unióban a fényszennyezés miatt nem lehet tovább használni a megvilágított szobrocskát.
Maximális hangerőn természetesen. Sőt az indexet is csak belül látják villogni a több tízmilliós járgányok sofőrjei. A luxusautók sötét oldalát tárja fel a Duma Aktuál, kellő iróniával.
Az 5 literes V8-as benzinmotorral szerelt típus behúzta a harmadik ikszet.