Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
A hátsó ülése van is annyira kényelmes, mintha egy szivarszalonban ücsörögnénk egy nagy fotelban.
Azok a vásárlók, akik elit luxusautókkal utaznak a hátsó ülésen kinyújtott lábakkal, eddig leginkább a Mercedes-Benz S-osztályban érezhették magukat otthonosan. Kínában, a Toyota luxusmárkájának jóvoltából létezik más szóba jöhető jármű is mostantól a számukra.
Itt van ugyanis a Lexus LM 300h, amelyet kétféle konfigurációban lehet megrendelni. A drágább Royal Edition ára közel 215 000 dollár, ami majdnem pontosan annyi, mint egy Bentley Flying Spur ára.
A négyüléses változatban a sofőrrész és az utastér teljesen el van választva egymástól. A hátsó ülések hátradönthetőek és masszázsfunkcióval vannak ellátva. Előttük egy hatalmas képernyő kapott helyet, de az utastér része a hűtőszekrény is, amely alkalmas két üveg jófajta pezsgő tárolására.
Az LM esetében, az erőt egy hibrid hajtáslánc adja 2.5 literes, négyhengeres motorral, amelynek csúcsteljesítménye 161 lóerő. Mindez nem egy kirobbanóan nagy teljesítmény, de sofőrös autók esetében talán ez nem is elsődleges szempont.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.