Az Air Italy az első gendersemleges légitársaság Európában
Új opció vált lehetővé a hivatalosan is harmadik nemű utazóknak.
Új opció vált lehetővé a hivatalosan is harmadik nemű utazóknak.
3D-s táskaszkennerrel kísérletezik a londoni Heathrow.
A vezérigazgató szerint egy gép meghibásodott, ezért csak egy kisebbet tudtak küldeni az utasokért, ez okozta a problémát.
Ha 50 éve a Concorde mindössze szélcsatornák és logarlécek segítségével képes volt szuperszonikus repülőt építeni, akkor most miért nem megy? – tette fel a kérdést egy amerikai vállalkozás, a Boom, amely – egy igazi startuphoz híven – azt ígéri, hogy forradalmasítja a légi ipart.
Befejezte a vitatott 737 MAX típusú repülőgépek szoftverjének frissítését a Boeing.
Továbbra is nyomoz a brit rendőrség a tavaly decemberi gatwicki eset miatt, amikor drónnal kétszer is megbénították a repülőtér forgalmát, súlyos fennakadásokat okozva ezzel.
A Texasban tomboló viharnak halálos áldozata is van.
A rendkívüli eseményeket nem fizettetik meg a légitársaságokkal.
Azt eddig is tudni lehetett, hogy a drónok igen komoly veszélyt jelentenek a repülőgépekre, az amerikai Dayton Egyetemen azonban egy kísérlettel is megmutatták, milyen komoly pusztítást tud végezni egy alig 1 kg-os szerkezet.
Ferihegyen is lesz drónfelderítő rendszer.
Tavaly 15 halálos kimenetelű légi baleset történt, s a polgári gépeket ért katasztrófákban összesen 556 ember vesztette életét. 2017 biztonságosabb év volt.
Bódult állapotban vezette a kocsiját, amivel behajtott a repülők közé.
A kapacitáshiány kezelése a legnagyobb kihívás az európai légiközlekedésben a következő években, a Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség (IATA) 2037-ig összeállított prognózisában azzal számol, hogy a zsúfoltság miatt 1,5 millió járat nem indulhat el Európában, így 160 millió utas járatát törölhetik ebben az időszakban. Ennek elkerülésére összehangolt lépéseket szorgalmaznak.
Több légitársaságnál azonnal felvennének több száz pilótát is.
A gépek miatt riasztották a Magyar Honvédség Gripenjeit.
Önműködő beszállító- és csomagfeladó pultok, majd arcfelismerő rendszerrel ellátott biztonsági kapuk – így működik a szingapúri Csangi repülőtér legújabb, négyes terminálja. Az utasok imádják a sorok nélküli légikikötőt, s meg is jutalmazzák az osztályon felüli kiszolgálást: az átlagosnál többet költenek a reptéri boltokban. A már inkább bevásárlóközpontra emlékeztető repülőterek kénytelenek folyamatosan fejlődni, ha nem akarnak alul maradni az e-kereskedőkkel folytatott versenyben.
Az európai légi járatok felénél jelentős késésekre lehet számítani az Eurocontrol európai repülésirányító rendszer brüsszeli központjában történt súlyos számítógépes hiba miatt.