Ötféle izgalmas VW Golf érkezik, az egyik zöld rendszámos
A Volkswagen konszern a hibridesítés mellett a jelek szerint a vezetési élményről sem feledkezik meg.
A Volkswagen konszern a hibridesítés mellett a jelek szerint a vezetési élményről sem feledkezik meg.
Nem sokkal a hivatalos leleplezés előtt a német gyártó felfedte, hogy milyen lesz a többféle plugin hibrid hajtással rendelhető felfrissített széria.
Az elődjénél stílusosabb, kényelmesebb és okosabb a második generációs CLA, amit mi egy sportos külcsínű AMG Line csomagos, benzinmotoros változatban fogtunk vallatóra.
A német gyártó kompakt és könnyű sportkocsijában egy remek 6 hengeres boxermotor teljesít szolgálatot.
Vázoljuk, hogy az elmúlt esztendőben hogyan alakult a három nagy német prémiumgyártó csatája.
Kipróbáltuk, hogy milyen a hagyományos BMW-értékekkel szakító új 1-es, és azt is megnéztük, hogy miben különbözik tőle a divatterepjárósra faragott új X1-es.
A kiváló egészségnek örvendő roadsterrel nem sok kilométert tettek meg az elmúlt 34 esztendőben.
Budapesten fotóztuk körbe ezt a remek Mercedes E-osztályt, ami lóerőből és ülésből sem szenved hiányt.
Las Vegasban volt szerencsénk kipróbálni a kényelmes városi utazást újraértelmező kis villanyautót.
A DTM hőskorába repít vissza bennünket ez a szuperritka Baby Benz, mely most éppen új gazdájára vár.
A legendás sportkocsi limitált szériáját egy a Forma–1-et is megjárt hatszoros Le Mans-i bajnok neve fémjelzi.
A harmadik generációs 3-as BMW korai példányai idén már 30. születésnapjukat ünneplik, így akár OT rendszámot is kaphatnak.
Igen komoly futásteljesítményről beszélünk, melynél többel csak egyetlen másik autó, egy Volvo büszkélkedhet.
Itt a megoldás azoknak, akik az 510 lóerős gyári csúcsmodellt túl gyengének és unalmasnak találták.
Gázolajat kell bele tankolni, és alig lomhább a nála sokkal többet fogyasztó RS Q8-nál.
A bajor gyártó kínálatában több gázolajos modell is lágyhibrid technológiát kap és megérkezett a 318i.
A francia PSA-hoz került német márka megkezdte a plugin hibrid hajtásláncú Grandland X hazai forgalmazását.
Az amerikai piacon nem lenne túl népszerű az európai gázolajos erőforrás, így ott benzines V8-cal szerelik a divatterepjárót.
A vízszintbe dönthető első ülésen nemcsak szuperkényelmesen, hanem maximális biztonságban utazhatunk.
A Mercedes-AMG One-ért egy komolyabb vagyont kérnek el, és az autóba csak 2 év múlva lehet majd beülni.