A gyémánt örök, de attól még lehet, hogy egy gép állította elő
Fenekestül forgatta fel a laboratóriumi gyémánt a drágakő piacát. Főként Kínában készül, az igazival megegyező minőségű, de olcsó.
Itt a megoldás azoknak, akik az 510 lóerős gyári csúcsmodellt túl gyengének és unalmasnak találták.
A Competition változat motorja ennél is erősebb, ez esetben 510 lóerő, illetve 600 Nm áll a sofőr rendelkezésére. Ezzel a változattal alig 4,1 másodperc alatt letudható egy 0–100-as gyorsulás. A végsebesség alaphelyzetben 250 km/h, de az elektronikus leszabályozás nélküli modellekkel akár 285-tel is lehet száguldani.
Az AC Schnitzer azonban azokra is gondol, akik esetleg még az X3 M Competition produkciójával sem teljesen elégedettek. Nekik készült ez az új tuningolt változat:
A szakszerű német beavatkozás végeredménye kereken 600 lóerő, illetve 700 Nm lett, vagyis a sofőrnek az eddiginél 90 lóerővel nagyobb teljesítmény, illetve 100 Nm-rel nagyobb nyomaték áll rendelkezésére.
A 0-ról 100-ra körülbelül 4 másodperc alatt katapultáló és mintegy 300 km/h végsebességű sportterepjáró 22 colos kerekeken gördül, és a gyárinál izgalmasabb hangzású sportkipufogókat kapott. A sportfutómű elöl 20, hátul 25 milliméteres ültetést kapott – az árral kapcsolatban egyelőre nem nyilatkozott a gyártó.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Fenekestül forgatta fel a laboratóriumi gyémánt a drágakő piacát. Főként Kínában készül, az igazival megegyező minőségű, de olcsó.
A Tisza Párt elnöke magyarázatot kér, és biztosítékot követel, hogy Oroszország nem avatkozik be a magyar választásokba.
Az alig egy héten belüli, immár negyedik esetről, ami még szombaton történt, egy fideszes fővárosi politikus tett közzé videót.
Horváth László nem ellensége a fesztiváloknak úgy általában, vannak köztük jók is, például az MCC Feszt.
A modell már jobban van, három hónapig pihent és gyógyult.
Van orbános, mészárosos, tiborczos változat is.