Családapák álma: itt a 330 lóerős dízel Audi A6 sportkombi
Ez a német prémium autó elsősorban nagy teljesítményéről, vállalható fogyasztásáról, illetve méretes csomagteréről ismerszik meg.
Ez a német prémium autó elsősorban nagy teljesítményéről, vállalható fogyasztásáról, illetve méretes csomagteréről ismerszik meg.
Megérkezett a bajor járgányok nemesítésével és sportosításával foglalkozó manufaktúra, az Alpina legújabb munkája, ami a ráncfelvarrt legújabb 7-es BMW-re épül.
A bajor gyártó legkisebb modelljéből ez a most debütált az utolsó olyan, ami hátul hajt, illetve amelynek motorja 6 hengeres.
A belsőégésű motoros és hibrid luxusszedánok után a bajorok hamarosan egy villanymotoros 7-es típust is piacra fognak dobni.
Kevés közúti autó gyorsul olyan vehemenciával 0-ról 100-ra, mint a Magyarországon gyártott új TT RS.
Felfrissített külcsínnel és modernizált technikával támad a német gyártó bestseller modellje.
A Lidl már nemcsak élelmiszerrel és egyéb kisebb fogyasztási cikkekkel, hanem autókkal is foglalkozik.
Nincs semmi mellébeszélés, konkrétan ezek a SUV kategóriás autók bírják legjobban az első 100 ezer kilométert.
Az M8-ra egy keveset még várnunk kell, addig is azonban itt a G-Power elképesztően erős 8-as modellje.
A Volkswagen a Genfi Autószalonon tárja a nagyközönség elé retró húrokat megpendítő villanyos újdonságát.
Ez a korosodó bajor járgány nem megkímélt állapotú vagy frissen felújított, hanem olyan, mintha most gördült volna ki a gyárból.
Kívülről ugyan nem látszik, de több ezer alkatrész változott a Mercedes legnépszerűbb modelljén, melyből mi egy észszerű teljesítményű dízelmotoros kombi változatot fogtunk vallatóra.
Az úgynevezett keyless funkció sokkal kényelmesebbé teheti az autók használatát, de komoly biztonsági kockázatot rejt magában.
Mértékletesség. Vélhetően ennek köszönhető, hogy a 812 Superfast ezen nemesítése bőven emészthetőre, sőt akár szerethetőre sikeredett.
Nem tudni, hogy vásárlói oldalról mekkora nyomást érzékelt a gyártó a témában, mindenesetre itt az első nyitható tetejű lakóautója.
A csehek kompakt újdonságának legolcsóbb kivitele mintegy 5,5 millió forintos áron startol.
A bajor gyártó teljesen új fejlesztésű sportmodelljéből lesz csak hátul hajtó és összkerekes változat is. És a manuális váltóról sem feledkezik meg a BMW.
Ha valaki egy igazán megkímélt E46-os BMW-re vágyik, az ezzel a nagyon szerény futásteljesítményű példánnyal vélhetően igen jó vételt csinálhat.
A családapák közül vélhetően nem kevesen álmodnak hasonlóan erős és egyben praktikus négykerekűről. Ez a négykarikás viszont garantáltan ritkán jön majd szembe az utakon.
A legnagyobb bajor szedán alapára kicsivel 30 millió forint alatt alakul, ezért a pénzért egy dízelmotoros példány lehet a miénk.