550 lóerős lehet a legkeményebb új BMW M3
A bajor gyártó teljesen új fejlesztésű sportmodelljéből lesz csak hátul hajtó és összkerekes változat is. És a manuális váltóról sem feledkezik meg a BMW.
A bajor gyártó teljesen új fejlesztésű sportmodelljéből lesz csak hátul hajtó és összkerekes változat is. És a manuális váltóról sem feledkezik meg a BMW.
A komplett iparág egyik legjobb futóművével támad a negyedik generációs X5. És még egy csillogó petrolhead ékszert is találhatunk a belsejében.
Pár órával a hivatalos leleplezés előtt kiszivárgott a második generációs CLA összes gyári fotója. Mutatjuk őket, izgalmas autónak ígérkezik az új kupészedán.
Mértékletesség. Vélhetően ennek köszönhető, hogy a 812 Superfast ezen nemesítése bőven emészthetőre, sőt akár szerethetőre sikeredett.
Nem tudni, hogy vásárlói oldalról mekkora nyomást érzékelt a gyártó a témában, mindenesetre itt az első nyitható tetejű lakóautója.
A csehek kompakt újdonságának legolcsóbb kivitele mintegy 5,5 millió forintos áron startol.
Ha valaki egy igazán megkímélt E46-os BMW-re vágyik, az ezzel a nagyon szerény futásteljesítményű példánnyal vélhetően igen jó vételt csinálhat.
A családapák közül vélhetően nem kevesen álmodnak hasonlóan erős és egyben praktikus négykerekűről. Ez a négykarikás viszont garantáltan ritkán jön majd szembe az utakon.
A legnagyobb bajor szedán alapára kicsivel 30 millió forint alatt alakul, ezért a pénzért egy dízelmotoros példány lehet a miénk.
Európa legkelendőbb autójából most egy közel 300 lóerős változat érkezett, aminek nem sok igazi ellenfele akad az autópályákon. És a versenypályákon sem.
Aki kifizeti ezt az összeget, az egy olyan időgépet kap, mely a 36 évvel ezelőtti NSZK-ba repíti vissza.
Ez a bajor járgány se nem új, se nem youngtimer, se nem oldtimer. Hanem egy igazi everytimer.
Jól látszik, hogy a sportosan elegáns design miatt ezúttal is elbukunk némi praktikumot.
A futurisztikus külcsínű, tisztán elektromos hajtásláncú sportkocsi zöld jelzést kapott Ingolstadtban.
Ez az új német sportkocsi még a Turbónál és a GT2 RS-nél is sokkal komolyabb produkciót ad elő.
Itt van, megérkezett a német gyártó új szedánja, azonban némi üröm az örömben, hogy egyelőre nem nekünk szánják.
A két szedán közös vonása, hogy az egy ideig meredeken felfelé ívelő futásteljesítményük egyszer csak negatív irányban változott. A Használtautón és a Jóautókon találtuk őket. A 13. tulajdonos a jelek szerint nem túl jó ómen.
A teljesen új fejlesztésű modellnek már tavaly meg kellett volna érkeznie a kereskedésekbe, erre azonban végül csak idén fog sor kerülni.
Ez a két terepjáró alapvetően nagyon más kategóriában versenyez, külcsín fronton viszont igen komoly a hasonlóság.
Alig pár héttel a sportkupé után most a nyitható tetejű változat is megérkezett a 911-esből. És nagyon gyorsan le tudja dobni a vászontetejét.