Mégis eladó lett a Budapest Airport a Magyar Nemzet szerint
Úgy tudják, a tulajdonosok „belátták”, hogy a zajterheléssel kapcsolatos problémákat nem tudják megoldani.
Úgy tudják, a tulajdonosok „belátták”, hogy a zajterheléssel kapcsolatos problémákat nem tudják megoldani.
A repülő autó jött, most már látott, és hamarosan győzhet is. Egyre több iparági szereplő fogad a technológiára, nemcsak szavakkal, hanem dollármilliárdokkal is.
A technológiai fejlődéssel újra elérhetővé, sőt elvileg fenntarthatóvá is válhat a hangsebességnél gyorsabb polgári repülés. Kérdés, utasok is lesznek-e hozzá.
A piaci ár alatt volt az ajánlat a Bloomberg értesülése szerint.
Ezzel próbálhatják Váradi Józsefet megtartani a Wizz Air részvényesei, miután megtudták, hogy több ajánlatot is kapott más cégektől.
A belföldi utazások és a kevésbé ismert úti célok a népszerűek a Mastercard felmérése szerint.
Félmillió eurós forrást biztosít a Svéd Energiaügynökség annak a kutatásnak, melynek célja, hogy faipari melléktermékekből fenntartható üzemanyagot készítsenek repülőgépeknek.
Több ezer kilométert repülhet egy csapat, ha döntőbe kerül, és akkor még a szurkolókról szó sem esett. Bár az UEFA szerint sokat tettek a környezetért azzal, hogy nem kell új stadionokat építeni az eseményhez, környezetvédők szerint a torna ökológiai lábnyoma „a lehető legnagyobb lesz”.
Az amerikai Venus Aerospace merész ötlettel állt elő: olyan hiperszonikus utasszállító repülőgépet tervez, amely a világűr szélén közlekedik.
A Flight Simulator a 170 helyett már 83 GB-on is elfér, ha valaki most szeretné telepíteni.
A Dublinból Krakkóba tartó repülő Berlinben szakította meg az útját. Az érintett járat hasonló okból egyszer szintén földre kényszerült.
Kiverték két fogát egy légutas-kísérőnek a Southwest Airlines járatán, mert a maszkviselésre szólította fel az egyik utast.
Törölték a Bécs-Moszkva járatot, mert Oroszország nem hagyta jóvá a Beloruszt kikerülő új útitervet.
A kormánysajtó megint arról ír, hogy az állam visszaszerezheti többségi tulajdonát a repülőteret üzemeltető Budapest Airportban.
A világ legtöbb országában évente (tíz)milliókra rúg a repülés közben magas épületeknek csapódó és elhulló madarak száma. A kutatók különféle módokon próbálják védeni az állatokat az ütközésektől.
A NASA ügyeskedett egy kicsit az Ingenuity harmadik repüléséről készült videóval, így már 3D-ben is megnézhetjük a küldetést.
A repülőgép-hordozók (ez az anyahajók rendes neve) a mennybe mennek. De nem átvitt értelemben, sőt dicsőség helyett éppen hogy megaláztatás vár rájuk, ha a haditechnika fejlődése így folytatódik.
A kaliforniai Mojave-sivatag fölött repült el a Stratolauch vállalat óriásgépe, a hat hajtóműves, kéttörzsű Roc.
Miután az első három repülést probléma nélkül hajtotta végre a Marson a NASA helikoptere, az Ingenuity, a szakemberek most egy negyedikre is parancsot adnak a gépnek.
Túl van a harmadik bevetésén az Ingenuity nevű kis drón, amely ezúttal nemcsak a megtett távot, hanem a sebességét is növelte.