Beindult a turizmus: még rengetegen autóznak, de év végére pilótahiányt jósolnak az elemzők
A belföldi utazások és a kevésbé ismert úti célok a népszerűek a Mastercard felmérése szerint.
A belföldi utazások és a kevésbé ismert úti célok a népszerűek a Mastercard felmérése szerint.
Félmillió eurós forrást biztosít a Svéd Energiaügynökség annak a kutatásnak, melynek célja, hogy faipari melléktermékekből fenntartható üzemanyagot készítsenek repülőgépeknek.
Több ezer kilométert repülhet egy csapat, ha döntőbe kerül, és akkor még a szurkolókról szó sem esett. Bár az UEFA szerint sokat tettek a környezetért azzal, hogy nem kell új stadionokat építeni az eseményhez, környezetvédők szerint a torna ökológiai lábnyoma „a lehető legnagyobb lesz”.
Az amerikai Venus Aerospace merész ötlettel állt elő: olyan hiperszonikus utasszállító repülőgépet tervez, amely a világűr szélén közlekedik.
A Flight Simulator a 170 helyett már 83 GB-on is elfér, ha valaki most szeretné telepíteni.
A Dublinból Krakkóba tartó repülő Berlinben szakította meg az útját. Az érintett járat hasonló okból egyszer szintén földre kényszerült.
Kiverték két fogát egy légutas-kísérőnek a Southwest Airlines járatán, mert a maszkviselésre szólította fel az egyik utast.
Törölték a Bécs-Moszkva járatot, mert Oroszország nem hagyta jóvá a Beloruszt kikerülő új útitervet.
A kormánysajtó megint arról ír, hogy az állam visszaszerezheti többségi tulajdonát a repülőteret üzemeltető Budapest Airportban.
A világ legtöbb országában évente (tíz)milliókra rúg a repülés közben magas épületeknek csapódó és elhulló madarak száma. A kutatók különféle módokon próbálják védeni az állatokat az ütközésektől.
A NASA ügyeskedett egy kicsit az Ingenuity harmadik repüléséről készült videóval, így már 3D-ben is megnézhetjük a küldetést.
A repülőgép-hordozók (ez az anyahajók rendes neve) a mennybe mennek. De nem átvitt értelemben, sőt dicsőség helyett éppen hogy megaláztatás vár rájuk, ha a haditechnika fejlődése így folytatódik.
A kaliforniai Mojave-sivatag fölött repült el a Stratolauch vállalat óriásgépe, a hat hajtóműves, kéttörzsű Roc.
Miután az első három repülést probléma nélkül hajtotta végre a Marson a NASA helikoptere, az Ingenuity, a szakemberek most egy negyedikre is parancsot adnak a gépnek.
Túl van a harmadik bevetésén az Ingenuity nevű kis drón, amely ezúttal nemcsak a megtett távot, hanem a sebességét is növelte.
A napokban megtörtént, ami korábban még soha: irányított repülést hajtott végre a NASA egy idegen égitesten. A páratlan manőverről videó is készült.
Nem sérült meg senki, a pilóta még integetett is a kényszerleszállás után.
Az oltási program gyorsítja szektor újraindulását a légitársaság szerint.
A legfeljebb két és fél órás, átszállás nélküli vonatúttal elérhető helyekre nem indulhatnak repülők az új szabályozás szerint.
Ki gondolná, hogy ekkora örömöt jelent műanyag tányérból enni?