Meghalt Leonard Lauder, a szépségipar ikonja
Meghalt Leonard Lauder, Estée Lauder fia, aki globális branddé építette az apja nevét viselő sminkes céget.
Meghalt Leonard Lauder, Estée Lauder fia, aki globális branddé építette az apja nevét viselő sminkes céget.
A divat- és szépségipar kreatív energiái ma már a virtuális valóságokban áramlanak, a legnagyobb márkanevek 2022-re egytől egyig beléptek a metaverzumokba. Túl vagyunk az első, virtuális valóságban megrendezett divathéten, és NFT-k formájában már virtuális illatok eladása is profitot hozhat. Hova vezet mindez?
A rendkívül lassan bomló, ezért örök vegyületként emlegetett anyagok semlegesítése eddig rendkívül költséges feladat volt. Egy új módszer olcsó megoldást jelenthet.
A fodrász-sminkmestert kétszer is beoltották, jó egészségi állapotban volt.
Mostantól ő a világ leggazdagabb énekesnője. Ezt kevésbé a dalainak mint inkább a sminkeknek és a fehérneműknek köszönheti.
Egy kínai cég annyira el akarta adni a sminklemosó kendőjét, hogy közben épp a célcsoportját sértette meg.
Ha van valami, ahol igazán fontos a látvány, az a sminkek világa. És nem csak a bőrön. Egy bevásárlóközpontban néhány lépésre egymástól is számos üzlet küzd a vevőkért, nyerni pedig az fog, aki már a kirakatnál meg tudja őket fogni. Aki csak szépen kipakolja a kontúrceruzáit, az remegő szempillákkal nézheti, hogy a vevő inkább a szomszédba megy be. Oda, ahová professzionális vizuáltechnika csalogatja. Külön előny, ha az üzlethelyiségen belül is rendelkezésre állnak az interaktív eszközök.
A YouTube újfajta hirdetései a kiterjesztett valóság segítségével mutatják meg, hogyan állna a leendő vásárlón a konkrétan hirdetett rúzs.
A közeljövő szépségiparában már nem a jól csengő nevű hatóanyagok gondoskodnak majd az exkluzivitásról. A széles rétegeknek szánt készítmények helyébe a személyreszabottság varázsának mámora lép.
Az Amazon a mesterséges intelligenciát és a kiterjesztett valóságot hívta segítségül, hogy a vásárlók "felpróbálhassák" a megvásárolható rúzsokat.
A L'Oréal együttműködésre lépett a Facebookkal, hogy közösen készítsenek egy új funkciót. Látványosan, kiterjesztett valóságbéli filterekkel nézhetjük majd meg – még vásárlás előtt – az Instagramon, hogyan állnának rajtunk különféle sminktermékek.
A hidratáló már nem elég. Eljutottunk oda, hogy a szépségterror BB-krémek, szájfények és korrektorok formájában ott lohol a férfiak nyomában.