Onlyfans sztárral reklámoz sminket a L'Oreál tinédzsereknek
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.
Meghalt Leonard Lauder, Estée Lauder fia, aki globális branddé építette az apja nevét viselő sminkes céget.
A divat- és szépségipar kreatív energiái ma már a virtuális valóságokban áramlanak, a legnagyobb márkanevek 2022-re egytől egyig beléptek a metaverzumokba. Túl vagyunk az első, virtuális valóságban megrendezett divathéten, és NFT-k formájában már virtuális illatok eladása is profitot hozhat. Hova vezet mindez?
A rendkívül lassan bomló, ezért örök vegyületként emlegetett anyagok semlegesítése eddig rendkívül költséges feladat volt. Egy új módszer olcsó megoldást jelenthet.
A fodrász-sminkmestert kétszer is beoltották, jó egészségi állapotban volt.
Mostantól ő a világ leggazdagabb énekesnője. Ezt kevésbé a dalainak mint inkább a sminkeknek és a fehérneműknek köszönheti.
Fehér ólmot tartalmazó kerámia üvegcséket találtak. Most derült ki, mire használták őket.
Egy kínai cég annyira el akarta adni a sminklemosó kendőjét, hogy közben épp a célcsoportját sértette meg.
Ha van valami, ahol igazán fontos a látvány, az a sminkek világa. És nem csak a bőrön. Egy bevásárlóközpontban néhány lépésre egymástól is számos üzlet küzd a vevőkért, nyerni pedig az fog, aki már a kirakatnál meg tudja őket fogni. Aki csak szépen kipakolja a kontúrceruzáit, az remegő szempillákkal nézheti, hogy a vevő inkább a szomszédba megy be. Oda, ahová professzionális vizuáltechnika csalogatja. Külön előny, ha az üzlethelyiségen belül is rendelkezésre állnak az interaktív eszközök.
Egy svájci sminkmárkára bízza a bőrét az amerikai elnök.
A YouTube újfajta hirdetései a kiterjesztett valóság segítségével mutatják meg, hogyan állna a leendő vásárlón a konkrétan hirdetett rúzs.
A közeljövő szépségiparában már nem a jól csengő nevű hatóanyagok gondoskodnak majd az exkluzivitásról. A széles rétegeknek szánt készítmények helyébe a személyreszabottság varázsának mámora lép.
Olyan funkciót vezet be a YouTube, aminek segítségével otthon is kipróbálhatók lesznek a népszerű divatbloggerek által bemutatott sminkek.
Az Amazon a mesterséges intelligenciát és a kiterjesztett valóságot hívta segítségül, hogy a vásárlók "felpróbálhassák" a megvásárolható rúzsokat.
A légitársaság felszabadítja a női munkatársakat a rúzs terrorja alól.
A L'Oréal együttműködésre lépett a Facebookkal, hogy közösen készítsenek egy új funkciót. Látványosan, kiterjesztett valóságbéli filterekkel nézhetjük majd meg – még vásárlás előtt – az Instagramon, hogyan állnának rajtunk különféle sminktermékek.
Sosem késő belevágni valami újba.