Íme a 480 km/h végsebességű hiperautó első példánya
Végre a közönöségnek is megmutatták, hogy konkrétan mi lett a 10 éves fejlesztési projekt végeredménye.
Végre a közönöségnek is megmutatták, hogy konkrétan mi lett a 10 éves fejlesztési projekt végeredménye.
A 650 lóerős teljesítmény változatlan maradt, de a külső minden korábbinál agresszívabb lett.
Kevés olyan sorozatgyártású autó létezik, mely legyorsulná a 761 lóerős zuffenhauseni zöld rendszámost.
Ebből a különleges Cosworth motorral szerelt 190-es Merciből igen kevés készült, így aztán nem is szabad meglepődni a komoly értékén.
2020 eddigi legkomolyabb gyorsulási versenyére a világ minden tájáról érkeztek sportautók.
Az újdonság 70 lóerővel erősebb és 7 millió forinttal drágább az M850i-nél.
A SUV-őrület közepén a francia mérnökök fogták az A110-es sportautót és megemelték, illetve kiszélesítették azt.
Akinek nem volt elég az eddigi 585 lóerő, az most végre megnyugodhat egy picit.
A Volkswagen konszern a hibridesítés mellett a jelek szerint a vezetési élményről sem feledkezik meg.
A szabad szemmel igen jól látható összeget sok minden indokolja, gyorsan vázoljuk is az okokat.
A Volkswagen konszern cseh márkájának sportos újdonsága várhatóan plugin hibrid technikával is elérhető lesz.
Vázoljuk, hogy a kis Suzuki hogyan verheti meg gyorsulásban a 4,5-szer erősebb AMG-t.
Már csak pár évet kell várni, és ez a bejáratósan új olasz sportkocsi akár oldtimer-vizsgára is elvihető.
A különleges olasz sportkocsit a magyar rendszerváltáskor vette át osztrák tulajdonosa.
A Mercedes-AMG One-ért egy komolyabb vagyont kérnek el, és az autóba csak 2 év múlva lehet majd beülni.
Ez a vadonatúj Ford sportkocsi képzeletben több mint öt évtizedet repít vissza minket az időben.
Sok minden indokolja az elképesztően magas eladási árat, de főleg talán az, hogy ez az egyetlen példány készült a kocsiból.
Már javában tesztelik a prototípusokat, a vevők pedig körülbelül egy év múlva vehetik át a megrendelt példányokat.