Ilyen egy eladó luxusotthon, ami mellé egy Rolls-Royce és egy Lambo is jár
Remekül hangzik, hogy két méregdrága négykerekű is jár az ingatlan mellé, de persze a komplett szettnek alaposan megkérik az árát.
Remekül hangzik, hogy két méregdrága négykerekű is jár az ingatlan mellé, de persze a komplett szettnek alaposan megkérik az árát.
Teljesen biztos, hogy az ikonikus sportkocsi alternatív hajtáslánccal is elérhető lesz, de erre néhány évet még várnunk kell.
Az egyenruhások vélhetően örömmel huppannak majd be az extravagáns rendőrautó volánja mögé.
Mostantól akár a hazai utakon is lehet majd látni egy magyar rendszámos és közel 600 lóerős NSX-et. A tulajdonost irigyeljük is, meg nem is, a szervizelés ugyanis nem lesz egyszerű.
A stuttgarti gyártó apró finomításokat hajtott végre kupé sportkocsiján, melyből többek közt egy pályahasználatra szánt új változat is érkezett.
A kifutó Porsche 911-es utolsó kiadása olyan brutálisra sikerült, hogy nem is engedik közútra. Az újdonság még a GT2 RS-nél is komolyabb produkciót ad elő.
Az új 911-es kicsit szélesebb, 30 lóerővel erősebb és sokkal okosabb lett, mint az elődje.
Ezzel a kékvérű új brit sportautóval akár 300 km/h feletti sebességgel is lehet száguldani. Pedig több mint 2,4 tonnás.
Kompakt, könnyű és igen komoly teljesítményű ez a bajor sportautó, mely kizárólag hátul hajt.
Az ikonikus német sportkocsi alap vonalvezetése változatlan maradt, de a részletek sokat finomodtak.
A bajor gyártó teljesen új fejlesztésű sportmodelljéből többféle változat is jön, így vélhetően mindenki megtalálja majd a számítását.
A szupersportkocsit a lehető legkönnyebbre vették, ezzel párhuzamosan pedig találtak néhány extra lóerőt a motorjában.
A német konszern egyik legnépszerűbb divatterepjárójához egy új designcsomag érkezett.
Egy-egy ilyen rendezvényen nem ritka, hogy nem annyian érnek célba, mint ahányan indultak. Jobb esetben csak a kocsik sérülnek.
Ezzel a puttonyos Audival a hétvégi bevásárlás és az autópályán történő száguldás egyaránt könnyű feladat.
Minden jel arra mutat, hogy már nem kell sokat várnunk az olasz márka hibrid modelljének hivatalos leleplezésére.
Ilyen könnyű versenyzőruhát eddig még nem lehetett kapni, de az alacsony tömegnek alaposan meg is kérik az árát.
Az A-osztály legerősebb modellje jelenleg még "csak" 306 lóerős, de hamarosan érkezik a sokkal erősebb nagytestvére.
Ha a benzingőzrajongó vállán egy angyal és egy ördög ül, akkor az előbbi a politikailag teljesen korrekt hibrid Lexus LC500h, az utóbbi pedig a benzinpusztításra született, ércesen ordító Lexus LC500. Mi ezúttal az ördöggel cimboráltunk.