
Az AMG GT3 és GT4 versenyautók által inspirált GT R Prót kifejezetten pályahasználatra optimalizálták, az alap GT R-hez képest módosították többek közt a futóművet, a padlólemezt és az aerodinamikai szettet. Ezeknek köszönhetően az új kocsival nemrégiben futottak egy 7.04.632-es kiváló kört a Nordschleifén.

A GT sorozat a facelift kapcsán új LED-es fényszórókat, enyhén módosított farrészt, 12,3 colos kormány mögötti digitális műszeregységet, illetve két érintőfelülettel ellátott új sportkormányt kapott.


A hétfokozatú duplakuplungos automataváltóhoz, illetve a biturbó V8-as motorhoz nem nyúltak hozzá a fejlesztők, vagyis maradt a kiviteltől függően 462-585 lóerős teljesítmény. És természetesen a hátsókerék-hajtás és az ordító sportkipufogó.




Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.