Megérkezett Európába a 261 lóerős apró Toyota GR Yaris
Az év legizgalmasabb kisautója nem olcsó, viszont komoly vezetési élményt biztosít.
Az év legizgalmasabb kisautója nem olcsó, viszont komoly vezetési élményt biztosít.
Mostantól már nem a Panamera Turbo, hanem a Mercedes-AMG GT 63 S a német pálya ura.
Az egyetlen példányban készült járgány motorja egyenesen a Ferrari 308 GTB-ből érkezett.
A vásárlók várhatóan márciusban vehetik át az első példányokat.
A Corvette motoros Zagato Iso Rivolta GTZ bőven 4 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet.
Az orrmotoros és hátsókerékhajtású sportkocsi a hirdetés szerint bejáratósan új állapotban van.
Nem lesz gyakori látvány az utakon, mindössze két tucatnyit gyártanak belőle.
A biturbó benzinmotorból sikerült előcsalogatni 275 eddig rejtőző lóerőt.
A Techart kezelésbe vette a nemrégiben debütált új 911 Turbo S-t.
A Forma–1-technikát közúton felvonultató újdonság külsején is változtatnak.
Az újdonság alig 2,7 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
Ilyen az, amikor valaki teljesen értelmetlen módon rombolásba és pusztításba kezd.
Immár itthon is rendelhető az amerikai izomautó legújabb egyedi kivitele.
Az 1750 lóerős SSC Tuatara közelmúltbeli sebességrekordját hétköznapi Michelin sportgumikon futották meg.
Az egyedi sportkupéból mindössze 150 példány készül.
A Brabus Rocket 900 típusjelzésű újdonság 1 250 Nm-es nyomatékát elektronikusan kell korlátozni, hogy ne tegyen kárt a hajtásláncban.
Az 5 méternél hosszabb új Porsche alig több mint 3 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
A 730 lóerős biturbó V8-assal szerelt csúcsmodellnek alaposan megkérik az árát.
A McLaren Elvának nemcsak szélvédője, hanem teteje sincs, V8-as biturbó motorja pedig nem szenved erőhiányban.
Az 1 001 lóerős hipersportkocsiért kicsit több mint 500 millió forintot kér a tulajdonosa.