Nem véletlenül ér 72 millió forintot ez a régi Peugeot 205
Ebből a szupergyors középmotoros közúti versenyautóból nagyon kevés példány készült.
Ebből a szupergyors középmotoros közúti versenyautóból nagyon kevés példány készült.
Ennek a közel 5 évtizedes múltra visszatekintő Porschénak a mai plugin hibridekhez hasonlóan mindkét oldalt található egy-egy tanksapka fedele.
A Mini John Cooper Works Electricen hiába keresünk látványos kipufogóvégeket.
A német gyártó hivatalos képei alapján nem lesz nehéz kiszúrni a sportkocsit az utakon.
Az Audi TTS Competition Plus turbós benzinmotorja 10 lóerővel gazdagabb lett.
A boxermotoros BRZ a japán gyártó legfrissebb újdonsága, és most két új változat bukkant fel belőle.
A boxermotoros kompakt sportkocsi, a BRZ komoly vezetési élménnyel kecsegtet, és nem is kerül túl sokba.
Az elképesztő gyorsulás záloga három erős villanymotor és az összkerék-hajtás.
Szupererős szívómotor, alacsony tömeg, hátsókerék-hajtás. Röviden ez az új Huracán STO receptje.
Az újdonság messze 3 másodperc alatt gyorsul fel állóhelyzetből 100-as tempóra.
A mintegy 135 millió forint értékű sportkocsit egy 730 lóerős biturbó V8-as erőforrás hajtja.
Ez a V8-as erőforrással szerelt olasz típus korának egyik legsportosabb szedánja volt.
A 375 lóerős olasz szupersportkocsi 46 éves, mégis alig több mint 20 ezer kilométer van csak benne.
Az olasz gyártó leleplezte aktuális hibrid csúcsmodelljének nyitható tetejű változatát.
A négykarikás német gyártó legfrissebb modellje egy 80-as évek végi versenyautónak állít emléket.
Az év legizgalmasabb kisautója nem olcsó, viszont komoly vezetési élményt biztosít.
Mostantól már nem a Panamera Turbo, hanem a Mercedes-AMG GT 63 S a német pálya ura.
Az egyetlen példányban készült járgány motorja egyenesen a Ferrari 308 GTB-ből érkezett.
A vásárlók várhatóan márciusban vehetik át az első példányokat.
A Corvette motoros Zagato Iso Rivolta GTZ bőven 4 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet.