A Ferrari a világ legerősebb márkája
Az olasz sportkocsigyártó sok új modellt jelentett be a közelmúltban, és igen erős évet tudhat maga mögött.
Az olasz sportkocsigyártó sok új modellt jelentett be a közelmúltban, és igen erős évet tudhat maga mögött.
Ez a klasszikus szépségű amerikai sportkocsi egyenesen a 60-as évek közepére repít vissza bennünket. És mellesleg éppen tehetős új gazdájára vár.
A német gyártó kompakt és könnyű sportkocsijában egy remek 6 hengeres boxermotor teljesít szolgálatot.
A svéd manufaktúra hamarosan egy a Bugatti sebességrekorder hiperautójánál is gyorsabb kocsit fog leleplezni.
A szabad szemmel igen jól látható összeget sok minden indokolja, gyorsan vázoljuk is az okokat.
Eddig még egyetlen sorozatgyártású személyautóban sem volt annyira erős 3 hengeres erőforrás, mint amilyet a Toyota most leleplezett.
A Stirling Moss nevével fémjelzett autó magas árát az erősen limitált példányszám és a minimális futásteljesítmény indokolja.
A kiváló egészségnek örvendő roadsterrel nem sok kilométert tettek meg az elmúlt 34 esztendőben.
Egyre több az ilyen szuper-SUV az utakon, amelyek úgy mennek, mint a legdurvább sportkocsik.
A DTM hőskorába repít vissza bennünket ez a szuperritka Baby Benz, mely most éppen új gazdájára vár.
A legendás sportkocsi limitált szériáját egy a Forma–1-et is megjárt hatszoros Le Mans-i bajnok neve fémjelzi.
Vázoljuk, hogy hogyan festhet az olasz sportkocsi-gyártó első SUV modellje.
Már csak pár évet kell várni, és ez a bejáratósan új olasz sportkocsi akár oldtimer-vizsgára is elvihető.
A különleges olasz sportkocsit a magyar rendszerváltáskor vette át osztrák tulajdonosa.
A Mercedes-AMG One-ért egy komolyabb vagyont kérnek el, és az autóba csak 2 év múlva lehet majd beülni.
Ez a vadonatúj Ford sportkocsi képzeletben több mint öt évtizedet repít vissza minket az időben.
Az RS Q3 lényegében úgy lő ki állóhelyzetből 100-as tempóra, mint egy hamisítatlan sportkocsi.
Sok minden indokolja az elképesztően magas eladási árat, de főleg talán az, hogy ez az egyetlen példány készült a kocsiból.
Már javában tesztelik a prototípusokat, a vevők pedig körülbelül egy év múlva vehetik át a megrendelt példányokat.
Az olasz gyártó első belsőégésű motor nélkül modelljére az eredetileg tervezettnél kicsit többet kell várnunk.