3 hengeres és 1700 lóerős 4 személyes sportkocsival sokkol a Koenigsegg
A svéd manufaktúra első, akár családi autóként is használható típusa 2 másodpercnél rövidebb idő alatt tudja le a 0-100-as sprintet.
A svéd manufaktúra első, akár családi autóként is használható típusa 2 másodpercnél rövidebb idő alatt tudja le a 0-100-as sprintet.
0-ról 100 km/h-ra bőven 3 másodperc alatt lő ki a zuffenhauseni gyártó szupersportos új 911-es modellje.
A kiindulási alapnak tekinthető Quadrifoglio Verdénél erősebb és könnyebb az olasz gyártó sportszedánja.
A bajor gyártó szupersportkocsijának alaposan megkérik az árát: az árcédulán bőven 200 millió forint feletti összeg olvasható.
A Continental GT Mulliner Convertible azoknak készült, akik az alapmodellt esetleg túl hétköznapinak tartják.
Megérkezett a nyolcadik generációs Golf sportos és egyben üzemanyaggal spórolós legfrissebb változata.
Egy klasszikus, léghűtéses Porsche 911-es talán nem az az autó, amiről azt gondolnánk, ideális mindennapi használatra, és lehet, hogy így is van, de van, akit ez nem zavart sosem.
A közel 250 lóerős wolfsburgi kompakt igen komoly vezetési élménnyel kecsegtet.
Ebből a Toyotából egy picivel kevesebb készült, mint például a Corollából. És ez meg is látszik az árán.
A 8 hengeres motorral szerelt német roadstert alig használták az elmúlt 3 évtizedben.
A 16 hengeres motorral szerelt hipersportautó jubileumi példányáról nem igazán csillog vissza a napsütés.
Ez a rendszerváltás korába visszarepítő négykerekű időgép sosem volt hivatalosan forgalomba helyezve.
Az F40-es sportkocsit a segítő szándék ellenére sem sikerült megmenteni, porrá égett.
Megkezdték a Pininfarina Battista versenypályán történő tesztelését, az első autókat az év végén vehetik majd át a vásárlók.
Az ikonikus sportkocsit a 90-es évek elején egy akkori F1-versenyző, későbbi Le Mans-bajnok vásárolta a gyártótól.
Kipróbáltuk, hogy milyen a BMW nagy sportkupéja, mellyel adott esetben akár egy komplett család is elegánsan és meglehetősen dinamikusan suhanhat. Túlméretezett vese nélkül, csodaszép formatervvel hódít az új nagy 8-as.
A minden korábbinál gyorsabb tetőmozgató mechanizmust kapott roadsterrel 300 km/h-nál is gyorsabban lehet száguldani.
Nulláról százra gyorsulásnál egy Huracán éppen csak le tudja lépni ezt a méretes Audit.
Végre a közönöségnek is megmutatták, hogy konkrétan mi lett a 10 éves fejlesztési projekt végeredménye.
A család is befér csomagokkal együtt, de ha kell, akkor szupersporkocsikat szégyenít meg ez a négykarikás szörnyeteg.