Már árulják a még nem is gyártott új Koenigsegg hiperautó egyik példányát
A konkrét autónak nem maga a svéd gyártó, hanem furcsa módon egy amerikai McLaren kereskedés keres gazdát.
A konkrét autónak nem maga a svéd gyártó, hanem furcsa módon egy amerikai McLaren kereskedés keres gazdát.
Az új tulajdonos nem egyszerűen csak egy autót, hanem egy darabka történelmet is vásárol majd magának.
Egy lehetséges megoldás azoknak, akik a 640 lóerős legerősebb gyári kivitelt is gyengének találják.
A Toyota prémiummárkájanak sportmodellje veszített a tömegéből, jobban kanyarodik, és egyben okosabb is lett.
Ez a szívómotoros olasz sportkocsi korának egyik leggyorsabbja volt, a gyártó fioranói tesztpályán 1 másodpercet vert az ikonikus Enzóra.
Az újdonság képességeiről sok mindent elárul, hogy 0-ról 200-ra alig több mint 7 másodperc alatt lő ki.
Az Alex Zanardi nevével fémjelzett limitált szériás kocsi fejlesztésében egykoron maga Ayrton Senna is rész vett.
Ez a tágas csomagtartójú négykarikás úgy gyorsul állóhelyzetből 100-as tempóra, hogy azt nagyon sok kétszemélyes sportkocsi megirigyelné.
Ez a Miura egészen a 70-es évek elejére repíti majd vissza az időben a tehetős új tulajdonosát.
Az új tulajdonos mintegy 50 millió forint kifizetését követően indíthatja majd be először régi/új Ferrariját.
Ez a 13 éves olasz hiperautó még a GT1-es versenyautó változatnál is sokkal erősebb.
A kétszeres rali-világbajnok egészen egyedi autóval lepte meg magát 73. születésnapjára.
Az egyik legkívánatosabb sportlimuzin lehet a piacon a Peugeot 508 PSE.
A 765LT sikerreceptje az alacsony tömegről, a nagy leszorítóerőről, illetve a hatalmas teljesítményről szól.
A minden korábbinál nagyobb végsebességet egy elektromos rásegítés nélküli 1600 lóerős biturbó V8 motor teszi lehetővé.
A W16-os motor teljesítményét nem növelték meg, az 1 milliárd forintnál is drágább új Chiron viszont így is fürgébb, mint elődei.
A minden további nélkül rendszámozható sportkocsi a Forma-1-es autókéhoz közeli vezetési élményt nyújt.
A méretes csomagterű családi autó szupersportkocsikat megszégyenítő módon gyorsul fel 0-ról 100-ra.
A svéd manufaktúra első, akár családi autóként is használható típusa 2 másodpercnél rövidebb idő alatt tudja le a 0-100-as sprintet.
0-ról 100 km/h-ra bőven 3 másodperc alatt lő ki a zuffenhauseni gyártó szupersportos új 911-es modellje.