Megérkezett a teljesen új VW Golf GTI
A közel 250 lóerős wolfsburgi kompakt igen komoly vezetési élménnyel kecsegtet.
A közel 250 lóerős wolfsburgi kompakt igen komoly vezetési élménnyel kecsegtet.
Ebből a Toyotából egy picivel kevesebb készült, mint például a Corollából. És ez meg is látszik az árán.
A 8 hengeres motorral szerelt német roadstert alig használták az elmúlt 3 évtizedben.
A 16 hengeres motorral szerelt hipersportautó jubileumi példányáról nem igazán csillog vissza a napsütés.
Ez a rendszerváltás korába visszarepítő négykerekű időgép sosem volt hivatalosan forgalomba helyezve.
Az F40-es sportkocsit a segítő szándék ellenére sem sikerült megmenteni, porrá égett.
Megkezdték a Pininfarina Battista versenypályán történő tesztelését, az első autókat az év végén vehetik majd át a vásárlók.
Az ikonikus sportkocsit a 90-es évek elején egy akkori F1-versenyző, későbbi Le Mans-bajnok vásárolta a gyártótól.
Kipróbáltuk, hogy milyen a BMW nagy sportkupéja, mellyel adott esetben akár egy komplett család is elegánsan és meglehetősen dinamikusan suhanhat. Túlméretezett vese nélkül, csodaszép formatervvel hódít az új nagy 8-as.
A minden korábbinál gyorsabb tetőmozgató mechanizmust kapott roadsterrel 300 km/h-nál is gyorsabban lehet száguldani.
Nulláról százra gyorsulásnál egy Huracán éppen csak le tudja lépni ezt a méretes Audit.
Végre a közönöségnek is megmutatták, hogy konkrétan mi lett a 10 éves fejlesztési projekt végeredménye.
A család is befér csomagokkal együtt, de ha kell, akkor szupersporkocsikat szégyenít meg ez a négykarikás szörnyeteg.
CO2-kvóta ide vagy oda, az Audi továbbra sem hanyagolja el kompakt modelljének legsportosabb változatát.
A 650 lóerős teljesítmény változatlan maradt, de a külső minden korábbinál agresszívabb lett.
Ez a nagyon keveset használt és különleges felszereltségű 300 SL egy hamisítatlan négykerekű időgép.
Ebből a különleges Cosworth motorral szerelt 190-es Merciből igen kevés készült, így aztán nem is szabad meglepődni a komoly értékén.
2020 eddigi legkomolyabb gyorsulási versenyére a világ minden tájáról érkeztek sportautók.
Az újdonság 70 lóerővel erősebb és 7 millió forinttal drágább az M850i-nél.
A SUV-őrület közepén a francia mérnökök fogták az A110-es sportautót és megemelték, illetve kiszélesítették azt.