Élményautó a javából: leleplezték a BMW M2 CS-t
Az M2 már alaphelyzetben sem nevezhető unalmasnak, azonban a 450 lóerős CS változat még izgalmasabb lett.
Az M2 már alaphelyzetben sem nevezhető unalmasnak, azonban a 450 lóerős CS változat még izgalmasabb lett.
A csúcsmodell alig több, mint 3 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100-as tempóra.
Egy igencsak sportos BMW tulajdonosa mutatta be, hogyan kell nagyon nem stílusosan kiszállni az autójából.
Mostantól akár remek kézikapcsolású váltóval is rendelhető a tavaly év végén debütált aktuális 911-es.
Az új Ferrari 488 GT3 Evo az elődjénél is sokkal gyorsabbnak ígérkezik, és a közutakra továbbra sem szabadítják rá.
Az olasz gyártó magas építésű modelljével a közutak után jövőre már a versenypályákon is találkozhatunk.
A hatalmas kerekeken gördülő kombi Audi egyrészt fenemód gyors, másrészt egy komplett család elfér benne csomagokkal együtt.
Hamisítatlan orosz versenytechnikát kínálnak eladásra, már csak be kell járatni a gépet.
A stílusos módon 555 példányban gyártandó Imprezára várhatóan többszörös lesz a túljelentkezés.
Mutatjuk, hogy az 50-es évek közepén milyen sportautókat készítettek a britek, a svédek és a németek.
Ez a magyar kéz által megrajzolt autó remekül kombinálja egymással az elképesztő menetdinamikát és a praktikus használatot.
Ez a bajor szedán egészen addig egy teljesen hétköznapi sportos autónak tűnik, amíg fel nem kapcsolják a rejtett megkülönböztető jelzéseit.
Tizenhat éves ez a bajor sportkocsi, melynek menetdinamikáját a legújabb autók is megirigyelhetik.
Az Update atyja "új szerelem"-nek nevezi az alaphangon 70 millió forintos Mercedes-AMG-t, ami mellett pózol. De pontosan milyen autóról van szó?
Itt a megoldás azok számára, akik az új modellt még az M235i verzióban sem találják kellően izgalmasnak.
A Porsche Cayman GT4-nél léteznek erősebb és gyorsabb sportkocsik, de kevés olyan, mely nagyobb élvezetet nyújt nála.
Az új tulajdonosra váró "autó" pontos típusát első, de még második blikkre is igen nehéz megállapítani.
A német gyártó leleplezte a nemrégiben debütált Taycan korábbiaknál szerényebb tudású változatát.
A kis kétszemélyes elektromos autó nagyon erős motort kapott, így a 0-100 kevesebb mint 3 másodperc alatt letudható vele.
Ez a több mint 2,5 évtizedes múltra visszatekintő ritkaság nemcsak gyors, hanem adott esetben egy komplett család is belefér a csomagokkal együtt.