A világ leggyorsabb golyóálló autója 300+ km/h-val képes száguldani
Ennek az utasait minden körülmények között megvédő különleges Audinak még füstgép is található a fedélzetén.
Ennek az utasait minden körülmények között megvédő különleges Audinak még füstgép is található a fedélzetén.
A japánok ismét egy picit továbbfejlesztették a világszerte komoly rajongásnak örvendő sportkocsit.
Az egyedi tervezésű téli eszközzel igen egyedi stílusban lehet közlekedni a havon. Ráadásul abszolút kompatibilis a Porsche sportkocsikkal.
Most már talán azok is elismerően csettintenek, akik eddig még az Z4 M40i miatt is csak fanyalogtak.
Az első szerencsés megrendelő hamarosan beleülhet a több mint 1 700 lóerős négykerekűbe.
Üzemanyagot, gumit és önbizalmat is nagy mennyiségben pusztít ez a kőkemény Mercedes. Ami Ferrarikkal mozog egy ligában, és gombnyomásra egész kényelmes családi autóvá varázsolható.
A nem titkoltan az ikonikus M1 által inspirált újdonság felvázolja számunkra, hogy milyenek lesznek a közeljövő bajor sportkocsijai.
A benzinmotoros új ST a gyártó szerint menet közben jobban gyorsul, mint az előző generációs RS.
Szájbarágós videón, hogy mikor melyik motor és pontosan hogyan működik a vadonatúj SF90 Stradalében.
Nincs benne V8, és nem is csak hátul hajt, emiatt sokak számára szentségtörés lehet ez az új izomautó.
Az alap 8-asnál kettővel több ajtóval és 2+2 helyett 4+1 személyes kivitelben támad az újdonság.
A kicsi, könnyű és alacsony francia sportkocsi mostantól egy erősebb, keményebb verzióban is elérhető.
A brit márka legerősebb sportmodellje mostantól egy kicsit visszafogottabb külcsínnel is elérhető.
A zuffenhauseni gyártó új versenyautója 95 százalékban új fejlesztés az elődjéhez képest.
A nagy bajor kupé nemcsak erősebb és gyorsabb lett, hanem a külsejét is sokkal agresszívabbra vették.
A magyar banda 1 motort, 7 teherautót, 19 kocsit és 2 hajót szerzett meg így. A kár 237 millió forint.
Vázoljuk, hogy hogyan mutat a bajor gyártó új 8-as szériájának puttonyos kivitele, mellyel egy komplett család és csomagjaik is villámgyorsan elérhetnek úti céljukra.
Az egészen 1971-be visszarepítő patika állapotú élményautónak alaposan megkérik az árát.
Középen elhelyezett 6 hengeres szívómotorral, alacsony tömeggel és nagy leszorítóerővel támad a kanyarvadászatra kihegyezett 718 GT4.
A hosszú idő után tavaly felélesztett 8-as sorozat a kupé és kabrió után hamarosan 4-ajtós változatban is elérhető lesz.