2019 legjobb motorja a Ferrarié, de a második már egy villanymotor
Az első hely egy V8-as biturbó erőforrásé, amit egy 400 lóerős elektromos riválisa követ a sorban.
Az első hely egy V8-as biturbó erőforrásé, amit egy 400 lóerős elektromos riválisa követ a sorban.
Több mint húsz évig volt a piacon a 2+2 üléses sportkupé, majd a roadster, amelyeket a kezdetektől fogva nálunk szereltek össze.
A kékvérű brit sportkocsigyártó legújabb modellje garantáltan ritkán jön majd szembe az utakon, mert csak néhány tucat készül belőle.
Eladósorba került egy elképesztően ritka B-csoportos raliautó, amit maga a legendás Stig Blomqvist terelgetett a versenypályákon.
Nem tudni, hogy a kis sportkocsi tulajdonosa pontosan milyen megfontolásból lépte meg tettét.
A BMW szépen csendben felvarrja a nem túl régen kijött 5-ös sorozat első ráncait.
Nincs ennél régebbi autó, melyen ott virítana a Porsche név, ennek megfelelően várhatóan sok-sok millió euró ellenében cserél majd gazdát a 80 éves sportkocsi.
Garantált, hogy ez az erősen limitált szériás BMW M5 nem mindennap jön majd szembe az utakon.
Igaz, hogy csak kétszemélyes ez a szupergyors új McLaren, de legalább elférnek benne a két fő csomagjai.
A közel ezer lóerős olasz sportkocsit nem pont ilyen felhasználási körülményekre találták ki.
Mutatjuk az első olyan Ferrarit, melynek nemcsak a hátsó, hanem az első kerekein is volt hajtás. Szuper ritka és az értéke felbecsülhetetlen.
A nagy teljesítményű prémium sportkocsik esetében nem túl gyakori a gázosítás, de most itt egy ilyen autó.
A New York-i Autószalonon debütált, erősen limitált szériás 911 Speedsternek alaposan megkérik az árát.
A Sixt legújabb kibérelhető sportkocsija nem egy hétköznapi, hanem egy tuningolt új Ford Mustang.
Az 1969-es filmben látható Miurát a valóságban nem törték össze, és a jelek szerint napjainkban is kiváló egészségnek örvend.
A Cars & Coffee rendezvény keretein belül immár harmadik alkalommal randevúznak egymással hazánk legexkluzívabb sport- és luxusautói.
Ilyen az, amikor a praktikumot alárendelik a polgárpukkasztóan egyedi formatervnek.
Mutatjuk azokat a közúti sportkocsikat, melyek motorja elképesztően magas fordulatszámra lett kihegyezve.
Mutatunk egy kőkemény sportautót, amit kifejezetten versenypályás használatra találtak ki, de végül mégis csak megoldható a közúti vezetése.
Könnyen kikövetkeztethető, hogy ha egyetlen extra tétel ilyen sokba kerül, akkor maga az autó sem kétfilléres mulatság.