158 millió forint a világ legdrágább autókulcsa
Ez az apró eszköz némileg több, mint egy egyszerű slusszkulcs. Inkább egy műalkotás.
Ez az apró eszköz némileg több, mint egy egyszerű slusszkulcs. Inkább egy műalkotás.
Talán nem járunk messze az igazságtól, ha azt állítjuk: ennek az autónak a tulajdonosa abszolút kimaxolta a felnituningban rejlő lehetőségeket.
Ez az ikonikus japán sportkocsi éltes kora ellenére szó szerint még bejáratós. Ezért aztán igen komoly értéket képvisel.
Ezután a sportkocsi után a 60-as években épp olyan sokan fordultak utána, mint 2019-ben.
Ennél már nem is lehetne ritkább az olaszok újdonsága, és természetesen már ennek az unikumnak is megvan a gazdája.
Vázoljuk, hogy hogyan állították le a nagy értékű Mercedes kupét a mozgássérülteknek fenntartott helyen.
1500 lóerős négyturbós benzinmotor helyett egyelőre csak egy szerény villanymotor van a kidolgozott utastér nélküli unikumban. Melynek még normális féke sincs.
Mint egy napernyőt becsukni - ennyi idő kell a Porsche 911 Cabriolet változatának hogy elrejtse a tetejét. A mutatvány egy Porsche esetében azért kevés lenne az üdvösséghez, de szerencsére a 911-es tető nélkül sem alakul át nyekergő, csavarodó karosszériájú, nyitott tetős sportkocsiutánzattá, amivel inkább csak páváskodni érdemes.
Josh Cartu a jelek szerint maximálisan elégedett nemrégiben átvett olasz sportkocsijával. És felkészül a következő új autójának érkezésére.
Más abból az összegből egy nagyon komoly autót vásárol, amennyibe ennek a Porschénak csak a különleges színe került.
A brit gyártó egyik legkeményebb közúti sportkocsija a jelek szerint igen jól gyorsul. És a villanyautóktól eltérően 250 felett sem szakad vége a sprintelésének.
Kicsi, alacsony, nagyon könnyű és elképesztően erős - ez a receptje ennek az izgalmas új olasz sportkocsinak.
A közel 320 km/h végsebességű kékvérű brit luxusautó kupé és kabrió változatban is elérhető.
Ez a szemrevaló bajor sportautó kiválóan egyensúlyoz az eredetiség és a modernség vékony határmezsgyéjén.
A Genfi Autószalonon volt szerencsénk testközelből megismerkedni a kétszemélyes sportkocsival.
A Lexus Európába is elhozta az LC500 nyitható tetejű változatát, ami a kupé után kabrióként is igen jól mutat.
Az ikonikus F1 szellemi örökösének tekinthető Speedtail végsebessége meghaladja a 400 km/h-t.
Komoly merészség kell egy Bugatti hiperautó tuningolásához, de a Mansorynak e tekintetben sosem kellett a szomszédba mennie némi kurázsiért.
A kékvérű brit gyártó közel 1 milliárd forintos új sportkocsija szinte csak és kizárólag az aerodinamikai hatékonyságról és a hatalmas kanyarsebességről szól.
Az abszolút unikumnak számító hiperautó névválasztásával nem túl sokat törődött a gyártó.